Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Build up relationship with the counterpart at customer’s premises, but the Sales Support do not perform the tasks of a full-fledged Key Account Coordinator
· Actively update costs and selling rates in coordinate with Account Owner
· Actively introduce and build up relationship with customer
· Actively quote within standard KPI the customer for new enquiries and new lanes
· Procurement of costs: Overseas contact for rate request after get information from Sales Executive.
· Prepare official quotation and submit to customer on timeline. KPI: General cargo 1 days, other 2 days
· Help to promote growth of business of customer with Rhenus by developing relationship and upselling existing and new business.
· Support Sales Executive in term of follow customer documentation for new customer/new instruction such as customer company register, Por Por 20 and others document relating to customs clearance process.
· Work with company ticketing system according to given SOP until ticket is closed.
· Create necessary company documentation in order to set up customer and its shipment handover to Operations (JI, etc.).
· Be standby for customer in case of operational issue and solve or escalation in order to involve account owner on time
· Arrange and prepare others information per management assignment and response to enquiry timely including others special assignment:
o Support to qualify potential customer to Sales Executive: sales campaigns, cold calls etc. (outside of daily tasks of account owner to sales support)
Any others job assigned by superior
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree or higher in business, logistics or any related fields
- At least 1-2 year(s) experience in marketing, freight forwarding business or related fields
- Good knowledge of freight forwarding and logistics service
- Possess strong interpersonal skills and be able to work independently
- Knowledge in computer system and Microsoft Office, Word
- High attention to detail
- Good geographical knowledge, both global and locally.
- Good command in written and spoken English
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
SuperShip là dịch vụ giao hàng nhanh, thu tiền hộ hiệu quả cho thương mại điện tử. Tự hào là đơn vị có tỷ lệ giao hàng thành công cao nhất và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất. Với những đổi mới vượt bậc trong hệ thống quản trị, mô hình vận hành và các chính sách hỗ trợ sâu sát. SuperShip đã đáp ứng rất tốt các yêu cầu khắt khe của khách hàng.
Được thành lập vào ngày 6/5/2015. Mang trong mình một khát khao trở thành đơn vị số 1 thị trường giao hàng, thu tiền hộ tại Việt Nam. SuperShip đã quy tụ được nhiều tài năng trẻ, đầy nhiệt huyết và tham vọng, cùng nhau nỗ lực cống hiến cho sự nghiệp SuperShip.
Năm 2017, SuperShip tham gia chương trình Shark Tank và là một trong những dự án ấn tượng, hiếm hoi mùa 1 được nhận vốn đầu tư. SuperShip đã nhanh chóng mở rộng ra Hà Nội, khởi đầu cho hành trình chinh phục thị trường toàn quốc.