Mô tả công việc
Source new sales opportunities through inbound lead follow-up and outbound cold calls and emails
Understanding customers' needs and identifying sales opportunities.
Answering potential customers' questions and sending additional information
Keeping up with product and service information and updates.
Creating and maintaining a database of current and potential customers to close sales and achieve sales target.
Explaining and demonstrating features of products and services.
Upselling products and services, route qualified opportunities to the appropriate sales executives for further development and closure
Taking care S&M customers
Source new sales opportunities through inbound lead follow-up and outbound cold calls and emails
Understanding customers' needs and identifying sales opportunities.
Answering potential customers' questions and sending additional information
Keeping up with product and service information and updates.
Creating and maintaining a database of current and potential customers to close sales and achieve sales target.
Explaining and demonstrating features of products and services.
Upselling products and services, route qualified opportunities to the appropriate sales executives for further development and closure
Taking care S&M customers
Yêu cầu công việc
Proven inside sales experience or experience in an outbound call center or a related sales position preferred.
Track record of over-achieving target
Strong phone presence and experience dialing dozens of calls per day
Proficient with SEO and web presentation tools
Experience working with MS or similar CRM
Excellent verbal and written communications skills
Strong listening and presentation skills
Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
BA/BS degree or equivalent
English is must and Chinese speaking is plus
Quyền lợi được hưởng
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
SuperShip là dịch vụ giao hàng nhanh, thu tiền hộ hiệu quả cho thương mại điện tử. Tự hào là đơn vị có tỷ lệ giao hàng thành công cao nhất và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất. Với những đổi mới vượt bậc trong hệ thống quản trị, mô hình vận hành và các chính sách hỗ trợ sâu sát. SuperShip đã đáp ứng rất tốt các yêu cầu khắt khe của khách hàng.
Được thành lập vào ngày 6/5/2015. Mang trong mình một khát khao trở thành đơn vị số 1 thị trường giao hàng, thu tiền hộ tại Việt Nam. SuperShip đã quy tụ được nhiều tài năng trẻ, đầy nhiệt huyết và tham vọng, cùng nhau nỗ lực cống hiến cho sự nghiệp SuperShip.
Năm 2017, SuperShip tham gia chương trình Shark Tank và là một trong những dự án ấn tượng, hiếm hoi mùa 1 được nhận vốn đầu tư. SuperShip đã nhanh chóng mở rộng ra Hà Nội, khởi đầu cho hành trình chinh phục thị trường toàn quốc.