- Communicate with the agents to sell the products and reply to all the other requests from the agent according to the standard of the department.
- Do reports according to the requirements of the departments.
- Do frequent customer care of the existing agents and new clients (phone calls or meeting clients on spot).
- Follow up after the booking.
- Coordinate with related departments to do new products.- Years of experience: At least 1 years in the same position.
- Essential requirements:
+ University Degree
+ Fluent in English
+ High standards of customer service and excellent communication skills.
+ Good Computer Skills (Word, Excel, Outlook Express, or Microsoft Outlook ...)
+ Work independently and in team.- Competitive & attractive salary with bonus.
- Equal rewards, in-time salary review for individual devotion & performance.
- Working from Monday to Friday.
- Premium health care insurance package.
- International and fair working environment.
- Training weekly.
- Team building and traveling opportunities.
SuperShip là dịch vụ giao hàng nhanh, thu tiền hộ hiệu quả cho thương mại điện tử. Tự hào là đơn vị có tỷ lệ giao hàng thành công cao nhất và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất. Với những đổi mới vượt bậc trong hệ thống quản trị, mô hình vận hành và các chính sách hỗ trợ sâu sát. SuperShip đã đáp ứng rất tốt các yêu cầu khắt khe của khách hàng.
Được thành lập vào ngày 6/5/2015. Mang trong mình một khát khao trở thành đơn vị số 1 thị trường giao hàng, thu tiền hộ tại Việt Nam. SuperShip đã quy tụ được nhiều tài năng trẻ, đầy nhiệt huyết và tham vọng, cùng nhau nỗ lực cống hiến cho sự nghiệp SuperShip.
Năm 2017, SuperShip tham gia chương trình Shark Tank và là một trong những dự án ấn tượng, hiếm hoi mùa 1 được nhận vốn đầu tư. SuperShip đã nhanh chóng mở rộng ra Hà Nội, khởi đầu cho hành trình chinh phục thị trường toàn quốc.