Chi tiết công việc
- Generates and processes new sales leads as necessary
- Follows up with customers to make sure that they are satisfied with Sotatek’s service
- Provides any necessary data or reports to the sales team
- Arranges appointments with clients and sales team
- Acknowledges customers by responding to emails, texts, and phone calls
- Deals with any customer complaints and resolves the issue as necessary
- Does any necessary administrative work including filing reports or presenting sales team with necessary documents
- Bachelor degree in Economics, Languages or associates degree in relevant field
- Good at Japanese both speaking and listening (N2)
- Proficiency with MS Office
- In-depth understanding of sales principles and customer service practices
- Excellent communication skills
- Analytical and multitasking skills
- Teamwork and motivational skills
SuperShip là dịch vụ giao hàng nhanh, thu tiền hộ hiệu quả cho thương mại điện tử. Tự hào là đơn vị có tỷ lệ giao hàng thành công cao nhất và dịch vụ chăm sóc khách hàng tốt nhất. Với những đổi mới vượt bậc trong hệ thống quản trị, mô hình vận hành và các chính sách hỗ trợ sâu sát. SuperShip đã đáp ứng rất tốt các yêu cầu khắt khe của khách hàng.
Được thành lập vào ngày 6/5/2015. Mang trong mình một khát khao trở thành đơn vị số 1 thị trường giao hàng, thu tiền hộ tại Việt Nam. SuperShip đã quy tụ được nhiều tài năng trẻ, đầy nhiệt huyết và tham vọng, cùng nhau nỗ lực cống hiến cho sự nghiệp SuperShip.
Năm 2017, SuperShip tham gia chương trình Shark Tank và là một trong những dự án ấn tượng, hiếm hoi mùa 1 được nhận vốn đầu tư. SuperShip đã nhanh chóng mở rộng ra Hà Nội, khởi đầu cho hành trình chinh phục thị trường toàn quốc.