Việc làm Dai Viet Group

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ĐẠI VIỆT (Dai Viet Group)
Nhân Viên Hành Chính Nhân Sự (HR Officer)
Dai Viet Group
4.5
84 đánh giá 14 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Tới 20 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 13/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 14/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 199 Nguyễn Thị Minh Khai, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Hồ Chí Minh, Việt Nam

Mô tả công việc

• Developing HR planning strategies with the General Manager by considering immediate and long-term staff requirements

• Recruiting staff by preparing job descriptions and job adverts; deciding on how best to advertise

• Shortlisting applicants for interview using a variety of selection techniques. Interviewing shortlisted candidates

• Advising on pay and other issues, including promotion and benefits; administer payroll and maintain staff records

• Interpreting and advising on employment legislation; develop and implement policies on a variety of workplace issues eg disciplinary procedures, absence management, working

conditions, performance management and equal opportunities

• Prepare and Manage Labor Contract, Social, Health and Unemployment Insurance

• Listening to grievances and implementing disciplinary procedures

• Follow employees salary, performance and renewal or termination of contract.

• Analysing training needs in conjunction with the general manager; planning and delivering training, including staff inductions

Yêu cầu công việc

* At least 2 year experiences in HR Officer/Executive.

* Bachelor in Human Resources or Business Administration fields.

* Well Organized,

* Good communication skill in Vietnamese and English,

* Leadership and strong management skills

* Influencing and negotiating skills

* Capacity for Conflict Management .

* Discretion

* Technically competent

* Autonomy and team work capacity

* Integrity and approachability.

* Salary negociable link to experience and profile

Quyền lợi được hưởng

* Lunch fee

* Packing fee

* Social Insurance

* Public holiday and Annual leave.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Đại Việt Group được thành lập vào năm 2006 bởi anh Lê Xuân Trường - Thanh niên thuộc thế hệ 8X với mong muốn xây dưng j một kênh thông tin về lĩnh vực bất động sản. Đại Việt khi mới hình thành chỉ vỏn vẹn có 2 nhân sự với số vốn vô cùng ít ỏi. Sau gần 12 năm phát triển, đến nay, CEO Lê Xuân Trường đã xây dựng thành công một Đại Việt Group với những bước tiến vượt bậc, nâng đội ngũ nhân sự hơn 700 nhân sự, xây dựng chi nhánh tại 9 thành phố lớn trên cả nước.

Đại Việt Group được đánh giá cao bởi những ý tưởng mang tính chất đột phá, những bước đi mạnh dạn trong phát triển các sản phẩm công nghệ.

Những nghề phổ biến tại Dai Viet Group

Bạn làm việc tại Dai Viet Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dai Viet Group

Dai Viet Group

Click để đánh giá