Việc làm Dai Viet Group

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ĐẠI VIỆT (Dai Viet Group)
HR & Admin Executive (Temporary 8 - Month Labor Contract)
Dai Viet Group
4.5
84 đánh giá 14 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 1
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hà Nội
HR & Admin Executive responsibilities are to support HR Team Leader on general HR & office administrative assignments.
HR:
Recruitment & Training
In charge of the entire recruitment process from job advertising, screening, shortlisting, interviewing, reference checking to offering;
Host on-boarding process for new comers;
Facilitate training activities; record training database.
C&B:
Maintain & always keep up-to-date the Personnel database and employees information;
Handle document processing for personnel changes in the company upon request (promotion, termination, transfer, salary adjustment, disciplinary measure...);
Update and control the annual leaves complying with leave application procedure;
Control employees time sheets/attendance and reconcile with payroll;
Process procedures of sickness, maternity, convalescence on EFY system.
Employee engagement:
Coordinate company events:staff birthday party, best employee of the month, teambuilding activities, health checkup, staff party...
Develop an open, fair, supportive culture by encouraging positive thinking
2. Admin tasks:
Prepare annual HRl reports;
Assist in all administrative duties;
Other duties as assigned.1.Qualification & Experiences:
Bachelor's Degree (B.A.) or equivalent; major in Foreign Languages, Business Administration.......... is preferable
At least 1 year experience in Administrative and Human Resources position;
2. Skills:
English requirement: Excellence communicative English (both verbal & written);
High level of IT skills: Powerpoint, Excel, Word, Canva;
Good communication skill, truthful, cheerful, open-minded, positive thinking;
Good management and organization skill, time management skill;
Predict and problem-solving skills.
3. Personality:
Hardworking, eager to learn;
Clever, ability to work independently;
Moral qualities: honesty;
Clever and subtle communication.
BENEFITS:
Service charge bonus payable on monthly basic;
Social insurance, health insurance, unemployment insurance, 24/7 accident insurance paid;
1 annual leave per month, Saturday and Sunday off;
Duty meal and motorbike parking provided;
Opportunities for learning and development.Bảo hiểm
Chế độ nghỉ phép
Chế độ tập thể dục
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 4, Tòa nhà 25T2, Đường Nguyễn Thị Thập, Phường Trung Hoà, Quận Cầu Giấy, Hà Nội

Đại Việt Group được thành lập vào năm 2006 bởi anh Lê Xuân Trường - Thanh niên thuộc thế hệ 8X với mong muốn xây dưng j một kênh thông tin về lĩnh vực bất động sản. Đại Việt khi mới hình thành chỉ vỏn vẹn có 2 nhân sự với số vốn vô cùng ít ỏi. Sau gần 12 năm phát triển, đến nay, CEO Lê Xuân Trường đã xây dựng thành công một Đại Việt Group với những bước tiến vượt bậc, nâng đội ngũ nhân sự hơn 700 nhân sự, xây dựng chi nhánh tại 9 thành phố lớn trên cả nước.

Đại Việt Group được đánh giá cao bởi những ý tưởng mang tính chất đột phá, những bước đi mạnh dạn trong phát triển các sản phẩm công nghệ.

Những nghề phổ biến tại Dai Viet Group

Bạn làm việc tại Dai Viet Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dai Viet Group

Dai Viet Group

Click để đánh giá