Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Marketing
Develop overall and periodical marketing strategies/promotion plans for the schools/business units within the assigned locations and present the marketing strategies and plans to the Management for approval with details of budget requirements.
Lead the marketing team and execute the approved marketing strategies/promotion plans, monitor and manage budgets, allocated marketing expenses to grow the number of users of the company’s schools.
Explore, develop and execute marketing strategies/promotion plans to ensure the successful launch of new schools/products
Conduct regular marketing research and keep the Company updated with the industry trends, competitors’ information, including the market research/analysis for specific purposes/plans of the Company
Brand Management & Public Relations
Develop appropriate PR strategies/plans for the Company and present them to the Management for approval to support the brand management and business performance of the Company
Build and maintain good relations with publications and TV stations’s journalists to ensure maximum positive news exposure for the company
Organise and coordinate with media agencies and other departments in the company in carrying out PR activities, promotional events, joined functions, … to promote the Company/schools as a whole.
Be responsible for providing accurate, complete, and effective communications to journalists, publicity or promotions and ensure proper production of promotional and advertising materials of the company
Identify risks, prepare contingency and recovery plans, and manage resources during the crisis.
Manage communications with employees, customers, shareholders, and the media to minimize damage to the reputation of the business
Conduct other tasks assigned by the Manager/BOM
Yêu Cầu Công Việc
• Bachelor's Degree in Marketing, Communications, or Education.
• At least 4-5 years of experience in equivalent positions.
• Critical thinking about topics; have the ability to exploit and synthesize information
• Have good writing, book writing, and editing skills, analyzing, commenting, etc.
• Have skills in planning, writing scripts, composing comments, writing letters...
• Have ability to perceive and be sensitive to information; Accurate and fast processing
• Prioritize candidates with experience in journalism, television, and knowledge of the publishing process
• Have skills in page administration, website management, facebook... and other social media channels...
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Đại Việt Group được thành lập vào năm 2006 bởi anh Lê Xuân Trường - Thanh niên thuộc thế hệ 8X với mong muốn xây dưng j một kênh thông tin về lĩnh vực bất động sản. Đại Việt khi mới hình thành chỉ vỏn vẹn có 2 nhân sự với số vốn vô cùng ít ỏi. Sau gần 12 năm phát triển, đến nay, CEO Lê Xuân Trường đã xây dựng thành công một Đại Việt Group với những bước tiến vượt bậc, nâng đội ngũ nhân sự hơn 700 nhân sự, xây dựng chi nhánh tại 9 thành phố lớn trên cả nước.
Đại Việt Group được đánh giá cao bởi những ý tưởng mang tính chất đột phá, những bước đi mạnh dạn trong phát triển các sản phẩm công nghệ.
Review Dai Viet Group
Không có nhiều cơ hội phát triển(GL)
trẻ + thân thiện + hữu ích + vui tính + thoải mái
Chính sách công ty tốt dành cho nhân viên