Việc làm Dai Viet Group

Cập nhật 26/09/2024 15:27
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ĐẠI VIỆT (Dai Viet Group)
Deputy Marketing Manager - Events
Dai Viet Group 4.5★
84 đánh giá 20 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 19/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 101 Ton Dat Tien, Tan Phu,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

I. PRIMARY OBJECTS:

  • The Deputy MKT Manager - Events is object to execute & evaluate events & promotions at Crescent Mall.
  • The Deputy MKT Manager - Events coordinates all details of the event to ensure the event runs smoothly & successfully.
  • The Deputy MKT Manager - Events can expect to project manage a broad range of events at Crescent Mall.
  • The Deputy MKT Manager - Events will take events from concept through to execution & evaluation.
  • Part of a strong marketing team within a dynamic office environment, this role is crucial in the success of the diverse marketing activities of the shopping center, and will represent an integral element in the future growth of Crescent Mall.

II. RESPONSIBILITIES:

  • Communicate with clients, retailers and organizations to book & oversee the various events & promotions at Crescent Mall.
  • Ensure lead times are adequate for planning & production to ensure event/promotion will be held on time in an effective manner.
  • Arrange supplies such as staging, lighting, sound, audio-visual, seating, food & beverage, event promotional collateral, appropriate decor to meet the expectations of the Shopping Centre
  • Arrange promotional staff & appropriate uniforms if required
  • Review plans with relevant parties such as Operations & Engineering to ensure adequate cleaning / security, adequate power & supervision of installation and removal of all staging and materials.
  • Oversee the smooth operation of events & promotions, handling any unexpected challenges that may arise in a professional manner.
  • Ensure full details of each promotion/event have been forwarded to the relevant local authority for approval / licensing & liaise with such local authorities
  • Research & evaluate potential new events & activities for the Mall
  • Ensure detailed schedule of events is produced & delivered to all relevant parties.
  • Ensure adequate numbers of staff are utilized for the event, scheduling different duties to staff according to their expertise, while ensuring that all relevant staff, including ancillary staff such as Customer Service Assistants and Cashiers, are comprehensively briefed on the event.
  • Participate in the creation & maintenance of a favorable image for Crescent Mall on behalf of the Landlord and Savills, promoting The Crescent, and Crescent Mall as Ho Chi Minh City’s premier shopping & leisure destination.
  • Contribute to building a positive team environment.

Yêu cầu công việc

  • Fluent in both spoken & written English & Vietnamese
  • Minimum 3 years of Event Marketing experience in a similar position
  • A bachelor's degree from an accredited college or university in business, hospitality management or event management
  • Ability to work effectively with promoters, sponsors, event planners, agencies, retailers, group representatives and the general public.
  • Skilled in Event Management with a comprehensive knowledge of marketing principles and techniques
  • Competent in dealing with difficult people
  • Capable of writing reports, procedures and business correspondence
  • Proficient on software programs including but not limited to Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Access and Mail Merge

Quyền lợi được hưởng

  • Compulsory Insurances calculated on full gross salary
  • 13th month-salary
  • 6-month KPI bonus (on business result)
  • Additional Health insurance
  • Annual health check
  • Trade Union Gifts: on special holidays & occasions – New year, Mid-Autumn, Birthday,..
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN TẬP ĐOÀN ĐẠI VIỆT (Dai Viet Group)
Dai Viet Group Xem trang công ty
Quy mô:
100 - 200 nhân viên
Địa điểm:
38 Đường Số 5, KDC Him Lam, Ấp 4, Xã Bình Hưng, Huyện Bình Chánh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Đại Việt Group được thành lập vào năm 2006 bởi anh Lê Xuân Trường - Thanh niên thuộc thế hệ 8X với mong muốn xây dưng j một kênh thông tin về lĩnh vực bất động sản. Đại Việt khi mới hình thành chỉ vỏn vẹn có 2 nhân sự với số vốn vô cùng ít ỏi. Sau gần 12 năm phát triển, đến nay, CEO Lê Xuân Trường đã xây dựng thành công một Đại Việt Group với những bước tiến vượt bậc, nâng đội ngũ nhân sự hơn 700 nhân sự, xây dựng chi nhánh tại 9 thành phố lớn trên cả nước.

Đại Việt Group được đánh giá cao bởi những ý tưởng mang tính chất đột phá, những bước đi mạnh dạn trong phát triển các sản phẩm công nghệ.


Review Dai Viet Group

4.5
84 review

28/02/2024
Nhân viên Content Marketing tại Hà Nội

Không có nhiều cơ hội phát triển(GL)

20/10/2023
Nhân Viên Dịch Vụ Khách Hàng tại Hà Nội

trẻ + thân thiện + hữu ích + vui tính + thoải mái

20/11/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Chính sách công ty tốt dành cho nhân viên

Những nghề phổ biến tại Dai Viet Group

Bạn làm việc tại Dai Viet Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dai Viet Group

Dai Viet Group

Click để đánh giá