Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Project Coordinator serving as the main point of contact for existing customers and are responsible to provide administrative support to the inspection teams in the preparation and execution of customer projects. The expect deliverables of this position mainly include, but are not limited, to the following expectations and responsibilities:
Expectations:
- Timely and professional responses to client inquiries within 24 hours.
- Professional support to auditors in the preparation and execution of testing projects.
- Timely and accurate completion and maintenance of testing and client related documentation.
- Timely and accurate entry of audit related information into relevant IT systems.
- Timely and accurate completion of commercial order processing tasks.
Responsibilities:
· Fully support internal and external stakeholders with administrative efforts in the preparation and execution of assigned projects and clients.
· Monitor projects planning, preparation, implementing and approving status.
· Respond to client inquiries in a timely manner and forward them to appropriate parties in the organization as required.
- Complete project handling and commercial order processing for assigned clients.
- Maintenance of client and project related information in respective systems.
- Support assistant senior coordinators in the training of coordinator supports.
Yêu Cầu Công Việc
Project Coordinator should be experienced in interacting with customers, be pro-active and motivated to provide professional support in a courteous manner to clients and team members alike.
Qualifications:
· At least 4 years work experience in a customer facing team environment working directly with external customers, including experience in handling customer complaints.
· Experienced in project planning & scheduling in a B2B setting desirable.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
Requirements:
· Motivated to contribute to a larger team and to take on additional responsibilities.
· Friendly, helpful and positive attitude.
· Pro-active and organized and willing to learn independently
· Interested in working in a multi-cultural environment
Skills:
· Effective customer service skills.
· Demonstrated ability to work and contribute as part of a team.
· Demonstrated resilience to handle customer complaints and problem-solving skills.
· Organizational and time management skills, ability to handle multiple tasks.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư - Thương mại và Xây dựng VÂN KHÁNH là một nhà thầu cơ khí & điện tử, chuyên thi công các công trình thương mại, công nghiệp, dân dụng và cơ sở hạ tầng. Chúng tôi cung cấp các dịch vụ kỹ thuật cho hệ thống cơ điện tất cả các dự án xây dựng bao gồm thiết kế, dự toán và lắp đặt, bảo trì và sửa chữa các công trình cơ điện và hệ thống máy tính. Từ cách quản lý các dự án xây dựng khác nhau, chúng tôi đã tích lũy được nhiều kinh nghiệm có giá trị và chúng tôi hoàn thành tự tin đáp ứng khách hàng với chất lượng, dịch vụ và giá cả hợp lý.
Tầm nhìn
- Phát triển vững chắc, không ngừng đa dạng hóa để trở thành nhà thầu cơ điện hàng đầu Việt Nam và các nước Đông Nam Á.
Sứ mệnh
- Đáp ứng mọi nhu cầu và đem lại giá trị, chất lượng cho công trình. Mang đến cho khách hàng sự tin tưởng, an tâm và hài lòng.
Giá trị cốt lõi
- An Toàn
- Chất Lượng
- Tiến Độ
Triết lý kinh doanh
- Nâng cao Chất Lượng
- Sản xuất bằng Tâm
- Vươn xa bằng Tầm
Review Xây Dựng Vân Khánh
Quản lý không có chuyên môn, hay đổ lỗi. Nợ lương rất lâu, không có chế độ phúc lợi. (rw)
Công ty nợ lương lâu dài
Công ty nợ lương dai dẳng. (rw)