Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập Đoàn Trung Thủy

Hành chính
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghệ thuật - Thiết kế
Buôn bán/ Kinh doanh
Công nghệ thông tin
Vận tải

Việc làm Tập Đoàn Trung Thủy

Cập nhật 06/01/2025 23:40
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Trung Thủy
Recruitment Specialist
Tập Đoàn Trung Thủy
52 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 18/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đường số 4, KCN Nhơn Trạch 3, Thị trấn Hiệp Phước, Huyện Nhơn Trạch, Tỉnh Đồng Nai

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
Because of working conditions, we prefer the candidate living in Long Thanh/ Nhon Trach or flexible in location.
To plan, recruit, and develop a qualified workforce to align with the Company's business plan.
To explore effective recruitment channels, advertise, screen, interview, and recommend suitable candidates for user's departments by specified criteria.
To follow up recruitment procedures to ensure headcount approval according to HR policy.
To prepare management reports including headcount reports and advertisement cost analysis.
To improve industrial relations through the organization of employee activities and programs.
Searches workforce market.
Working with a headhunter to ensure all vacancies are filled with suitable candidates.
Partnering with hiring managers to determine staffing needs.
Screening resumes.
Performing in-person and phone interviews with candidates.
Administering appropriate company assessments.
Performing reference and background checks.
Making recommendations to HR managers and hiring managers.
Coordinating interviews with the hiring managers.
Following up on the interview process status.
Maintaining relationships with both internal and external clients to ensure staffing goals are achieved.
Communicating employer information and benefits during the screening process.
Staying current on the company's organizational structure, personnel policy, and federal and state laws regarding employment practices.
Serving as a liaison with area employment agencies, colleges, and industry associations.
Completing timely reports on employment activity.
Conducting exit interviews on terminating employees.
Other duties as assigned by the Manager.
To plan, recruit, and develop a qualified workforce to align with the Company's business plan.
To explore effective recruitment channels, advertise, screen, interview, and recommend suitable candidates for user's departments by specified criteria.
To follow up recruitment procedures to ensure headcount approval according to HR policy.
To prepare management reports including headcount reports and advertisement cost analysis.
To improve industrial relations through the organization of employee activities and programs.
Searches workforce market.
Working with a headhunter to ensure all vacancies are filled with suitable candidates.
Partnering with hiring managers to determine staffing needs.
Screening resumes.
Performing in-person and phone interviews with candidates.
Administering appropriate company assessments.
Performing reference and background checks.
Making recommendations to HR managers and hiring managers.
Coordinating interviews with the hiring managers.
Following up on the interview process status.
Maintaining relationships with both internal and external clients to ensure staffing goals are achieved.
Communicating employer information and benefits during the screening process.
Staying current on the company's organizational structure, personnel policy, and federal and state laws regarding employment practices.
Serving as a liaison with area employment agencies, colleges, and industry associations.
Completing timely reports on employment activity.
Conducting exit interviews on terminating employees.
Other duties as assigned by the Manager.

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
At least 5 years of experience in Recruitment for the manufacturing company for both Direct & Indirect labor
College level at least
English communication skill.
Solid knowledge and experience in labor law, knowledge in build-up regulation, SOP, WI in assignment duty
Preferably experience in an international environment/organization
Know international standard
Computer Skills in MS

Quyền lợi được hưởng

Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Trung Thủy
Tập Đoàn Trung Thủy Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Tập đoàn Trung Thủy (TTG) được thành lập vào năm 1985, hoạt động chính trong các lĩnh vực: Bất động sản, Nông nghiệp công nghệ cao, Dịch vụ thương mại, Nhà hàng – Khách sạn, Du lịch... Trong đó, bất động sản được xem là ngành mũi nhọn của công ty. Sau hơn 35 năm hình thành và phát triển, Tập đoàn Trung Thủy đã xây dựng một vị thế vững chắc trên thị trường và là một trong những nhà phát triển bất động sản cao cấp hàng đầu tại Việt Nam.

Với triết lý kinh doanh: "Khách hàng là trọng tâm", Tập đoàn Trung Thủy luôn nỗ lực mang đến những sản phẩm bất động sản chất lượng để kiến tạo những giá trị tương lai.

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Trung Thủy

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Trung Thủy? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Trung Thủy

Tập Đoàn Trung Thủy

Click để đánh giá