JOB DESCRIPTION:
- Organize and arrange meeting schedules and work schedules arising during the project (team's work schedule with the contractor, leadership reporting schedule); coordinate the work of all stakeholders during the project implementation phases, especially during the UAT phase.
- Prepare meeting minutes, track progress, monitor, and drive the progress of stakeholders in accordance with the agreements and directives made during meetings.
- Analyze and consolidate documents, prepare regular progress reports, and report on common issues of the project.
- Perform tasks related to drafting and obtaining signatures for proposals, contracts, contract appendices, and meeting minutes with partners.
- Coordinate with relevant parties to carry out tasks related to the development of the project plan and the implementation of communication and training activities.
- Support the Project Manager in project planning, project management, creating documents, reports, translation services for the project, and storing project documents.
JOB REQUIREMENTS:
1. Educational Qualifications:
Bachelor's degree required, preference given to candidates with a Master's degree.
2. Relevant Knowledge/ Expertise:
- Knowledge of banking products, processes, and services, especially in retail banking.
- Understanding of project management, project planning, and implementation.
3. Skills:
- Work management skills.
- Presentation and training skills.
- Communication skills.
- Teamwork and team management skills.
- Proficient in English.
- Strong analytical and report consolidation skills.
4. Relevant Experience:
- Minimum of 2 years of experience working in Banks in roles related to Sales/Services.
- Minimum of 3 years of experience in projects related to digital transformation in the banking sector.
5. Required Competencies:
- Logical thinking.
- Creative thinking.
- Ability to work under pressure.
- High level of discipline.
BENEFITS:
- Attractive and competitive salary.
- Bonus on Holidays, special occasions (Independence Day, Labor’s Day, Bank’s anniversary… following Bank’s policy), performance bonus, etc.
- Preferential loan rates according to the bank's policy at each period.
- Mandatory social insurance as per labor law + VPBank care insurance for employees depending on level and length of service.
- Opportunities to participate in training courses based on the training framework for each position.
- Professional training programs for personal and leadership development.
- Working hours: Monday to Friday and Saturday morning.
- Dynamic and friendly working environment with many opportunities for learning and development; participation in various interesting cultural activities (sports competitions, talent contests, teambuilding activities, etc.).
Công Ty CP Tecotec Group chuyên cung cấp các sản phẩm: .
+ Thiết bị, dụng cụ quang học
+ Thiết bị đo đạc, đo lường cơ khí, quan trắc môi trường.
+ Máy móc, thiết bị cơ khí, máy cắt Plasma, máy cắt Laser
Hiện nay, TECOTEC Group đã có 5 đơn vị thành viên, 2 văn phòng đại diện trong nước và 5 Đại diện thương mại tại nước ngoài. Giai đoạn này cũng là giai đoạn được ghi nhận mang dấu ấn đặc biệt quan trọng của TECOTEC Group . Công ty vinh dự được công nhận là 1 trong 50 Doanh nghiệp Thương Mại Dịch Vụ tốt nhất Việt Nam năm 2013.
- Chứng nhận đạt được: TECOTEC hân hoan nhận được công nhận năng lực về Hệ thống Quản lý Chất lượng ISO 9001:2008 của Tổ chức chứng nhận ISO quốc tế TUV Rheinland (Đức) sau 05 năm nỗ lực hoàn thiện các quy trình công việc.
- Một số khách hàng tiêu biểu: Công ty Thông tin di động (VMS), Công ty Dịch vụ Viễn thông (VNPT), Cục Đăng kiểm Việt Nam Trường Đại học Bách khoa Hà Nội, Trường Đại học Công nghiệp Hải Phòng,..
Theo kế hoạch phát triển giai đoạn 2016 – 2020, TECOTEC sẽ tiếp tục củng cố vị trí dẫn đầu tại thị trường VN, liên tục tăng trưởng và phát triển bền vững các hoạt động kinh doanh chính. Thêm vào đó, Công ty sẽ tận dụng cơ hội mở rộng hợp tác đầu tư, để khai thác những thế mạnh và năng lực cốt lõi sẵn có.