Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Create, develop, and manage O2O activities (Online to Offline or Offline to Online) and promotions to enhance the customer experience.
- Conduct research and analysis on customer behavior in Omni channel purchase, using data to identify trends and needs and recommend best solutions.
- Monitor and be accountable for KPIs relating to new customer acquisition, cost, revenues, and engagement levels across both online and offline channels.
- Work collaboratively with relevant functional teams to create features for the website/app or new products that improve user experience and conversion rates.
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s degree in Business Administration/Marketing/Economics
- 1-3 years of experience in a similar field, preferable with experience in organizing and implementing O2O activities in retail organizations
- Familiar with E-marketing and Online media
- Excellent interpersonal/communication/negotiation skills
- Optimistic & Business Mindset
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
iBasic (www.iBasicvietnam.com) là thương hiệu nội y Mỹ được thành lập vào năm 1990. Đến nay, iBasic đã bán hơn 75 triệu sản phẩm trên toàn thế giới. iBasic là địa điểm mua sắm nội y lý tưởng cho cả gia đình.
Hiện nay, iBasic có mặt trên toàn quốc qua hệ thống bán lẻ và có hơn 100 vị trí bán qua hệ thống siêu thị Coop Mart, BigC, v.v.
iBasic đang phát triển mạnh mẽ và chúng tôi tìm những đồng nghiệp tài năng, thân thiện và thái độ "can do". iBasic mang cho bạn một môi trường làm việc thân thiện, năng động và điều kiện cạnh tranh.