Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Brief summary of job profile:
The HR Officer is responsible for supporting the HR & Admin Manager to conduct various HR tasks and initiatives at the Highlands Coffee Roastery, including:
- Recruitment & Training
- Employee Relations
- Employee engagement/ staff events & activities.
Key Accountabilities:
1) Recruitment and Training
- Coordinate and execute recruitment process for non-managerial positions, including:
– Drafting and posting job vacancies on various platforms.
– Sourcing candidates.
– Conducting initial screening of resumes and shortlisting candidates for further evaluation.
– Scheduling/ Attending interviews & preparing interview materials and logistics.
- Coordinate the onboarding process and ensure new employees receive necessary trainings and orientation.
- Prepare and administer training programs for employees to develop their skills and knowledge.
- Maintain training database (materials, records, etc.) & reports effectively to provide to HR & Admin Manager, or other stakeholders when required.
2) Performance Management Implementation
- Assist in deploying Performance Management cycles (KPIs setting, Performance appraisal…) from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.
- Provide guidance and support to factory staff on the implementation of performance management processes & system.
- Maintain performance management documents such as guidelines, reports, etc.
3) Employee Relations
- Maintain accurate and up-to-date employee records, including personal information, employment history, performance evaluations, commendations, promotions, warnings, and any disciplinary actions taken.
- Handle employee relations, including handling grievances, disciplinary actions, and conflict resolution.
- Assist in the communication and implementation of documents, announcements, policies from the company's management to employees.
- Assist in working with government departments: Social insurance, fire prevention and fighting, Labor management department, facilitate inspections and reporting as necessary.
- Ensure compliance with employment laws and regulations.
4) Employee Engagement/ Staff Events & Activities
- Coordinate, organize & communicate employee engagement activities/ staff events & activities.
- Collect and analyze employee feedback to propose improvement.
Yêu Cầu Công Việc
Education/ Training Qualifications
- Bachelor’s degree in Human Resources Management, Business Administration, or a related field.
Work Experience
- 03+ years of working experience in HR field, focusing on Recruitment.
Knowledge of
- Well understanding of Labor Code, law of Social insurance and PI
- Proficient in using HR software and Microsoft Office applications.
Skills (Ability to)
- Service mindset.
- Good communication.
- Proactive and responsibility.
- Well-organized and problem-solving abilities.
- Able to work accurately with attention to details.
- Ability to communicate in English is a plus.
- Able to build and maintain professional relationship.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Thành lập năm 2015, Công ty Cổ phần Thương mại Dịch vụ Ngon Việt Nam (VIET DELI) là doanh nghiệp chuyên kinh doanh trong lĩnh vực dịch vụ ẩm thực thuộc Tập đoàn Paradise Vietnam.
Với tầm nhìn nâng tầm và quảng bá ẩm thực Việt ra toàn thế giới, hệ thống đã và đang khai trương nhiều nhà hàng trong chuỗi dịch vụ cao cấp phục vụ khách du lịch trong và ngoài nước, trải dài khắp ba miền Bắc, Trung, Nam và hướng tới mở rộng ra ngoài lãnh thổ. Chỉ sau 5 năm, VIET DELI hiện sở hữu chuỗi nhà hàng với các thương hiệu và phong cách ẩm thực độc đáo như Home, Ngon Villa, Ngon Gallery .v.v...
Với mục tiêu xây dựng chuỗi dịch vụ thương hiệu đẳng cấp, mang lại cho khách hàng những trải nghiệm ấn tượng nhất về dịch vụ cũng như sản phẩm của công ty, VietDeli luôn tìm kiếm và không ngừng hoàn thiện đội ngũ nhân viên giàu kinh nghiệm trong lĩnh vực dịch vụ, nhà hàng và khách sạn.