Mô tả công việc
Product environment, startup mindset
Open, dynamic, international working environment
Great package, 18 leave days, travel to Europe
The Job
SECUTIX is an industry-leading entertainment ticketing software. Our product is used by the largest sports clubs, live events, museums, and the greatest world sports tournaments. We are looking for a qualified Salesforce Developer to join our Customer Service team, whose mission is to contribute to maintaining and administering our Salesforce platform.
Your responsibilities
- Maintain and administer Salesforce instance, including user access to data, security settings, and application configuration
- Administer users' permissions on objects, fields, and reports.
- Troubleshoot any technical difficulties and resolve any issues.
- Manage the installation and maintenance of applications within Salesforce.
- Create customizations for use with Salesforce.
- Monitor system performance and identify issues.
- Provide support to users who need help using the platform respond promptly to requests for assistance and offer advice where appropriate.
- Contribute to document Salesforce platform (user guides, specifications, ...).
- Proven experience: [protected info] Platform, PAAS, SAAS
Your Skills and Experience
- Bachelor's degree in computer science, information technology, engineering, or related field.
- Salesforce Certified Administrator.
- Knowledgeable with 3+ years of relevant work experience in Salesforce platform administration
- 2+ years' experience with Salesforce Service Cloud (mandatory) and Salesforce Experience Cloud (advantaged)
- 1+ year experience with Salesforce Flow and other OOTB features
- Has the ability to work with end-users from non-tech departments like Sales, Service, Marketing
- Experience with technical and business documentation
- Strong analytical skills to investigate and correctly identify the root cause
- Good time management skills, able to identify and prioritize urgent/ critical requests
- Strong communication and presentation skills
- Demonstrates professionalism and confidence: dynamic thinker, proactive, can-do attitude, problem solver, and result-oriented.
- Has a customer-oriented mindset.
- Proficient in English is required.
- Eagerness to learn, develop, and get involved in a wide range of tasks.
Nice to have
- ITIL certification.
- Experienced in Data Studio / Tableau/ CRM Analytics
- Knowing French/German/ Spanish is a strong plus..
Why You'll Love Working Here
- Professional European-based company
- Attractive salary
- Performance bonus of up to 4 months' salary
- Opportunities for travel to Europe
- Hybrid home/office working model
- Flexible working time
- Structured training & development roadmap
- Good work-life balance
- Premium healthcare insurance
- Loyalty programs
- Well-being activities
- Annual company trips and team-building events
Yêu cầu công việc
Quyền lợi được hưởng
- Professional European-based company
- Attractive salary
- Performance bonus of up to 4 months' salary
- Opportunities for travel to Europe
- Hybrid home/office working model
- Flexible working time
- Structured training & development roadmap
- Good work-life balance
- Premium healthcare insurance
- Loyalty programs
- Well-being activities
- Annual company trips and team-building events
Công ty Cổ phần Tư vấn Quản trị Doanh nghiệp Tinh Vân - Tinhvan Consulting (TVC) được thành lập vào tháng 8 năm 2004, kế thừa năng lực công nghệ và tài chính của Công ty Cổ phần Công nghệ Tinh Vân với bề dày hơn 20 năm kinh nghiệm trong lĩnh vực phát triển phần mềm - đơn vị đi đầu trong việc định hướng phát triển các sản phẩm và dịch vụ CNTT tại thị trường Việt Nam.
Là đối tác của nhiều Tập đoàn CNTT hàng đầu trên thế giới, Tinhvan Consulting hiện là một trong những công ty tiên phong tại Việt Nam trong lĩnh vực Tư vấn các ứng dụng CNTT trong Quản trị Doanh nghiệp – Các giải pháp Quản trị Doanh nghiệp tổng thể (ERP), Quản trị Quan hệ khách hàng (CRM), Quản lý tổng thể nguồn Nhân lực (HRM) và các giải pháp đặc thù cho các ngành kinh doanh.
Lĩnh vực hoạt động: (1) Tư vấn chiến lược và ứng dụng CNTT. (2) Cung cấp bản quyền, tư vấn và triển khai Giải pháp quản lý tổng thể nguồn Nhân lực (HRM). (3) Tư vấn và triển khai Giải pháp Quản trị Doanh nghiệp tổng thể (ERP). (4) Tư vấn và triển khai Giải pháp Quản trị Quan hệ khách hàng (CRM). (5) Tư vấn xây dựng và phát triển các giải pháp quản lý đặc thù cho doanh nghiệp. (6) Cung cấp dịch vụ kiểm soát dữ liệu quan trọng (Master Data Management).
Chính sách bảo hiểm
- Chế độ Bảo hiểm đầy đủ (BHYT, BHXH, BHTN)
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghệ thuật
- Tình nguyện
- Thăm quan, du lịch hàng năm
- Hoạt động xã hội
- Dã ngoại, team building theo quý
- Chương trình giao lưu văn hóa của công ty,mở tiệc tùng, lễ hội
- Các cuộc thi năng khiếu như : Ca hát, múa, nhảy
- Tham gia các hoạt động, sự kiện, team building, du lịch nghỉ mát… do Công ty tổ chức;
Lịch sử thành lập
- Được thành lập năm 2004
Mission
- Tận tâm hợp tác với khách hàng để cung cấp dịch vụ cạnh tranh, thân thiện và hầu như không bị gián đoạn. Chúng tôi nỗ lực xây dựng nền tảng mạng lưới vững chắc cho khách hàng.
Review TINHVAN
Sếp vui tính, thân thiện với nhân viên.
Tạm ổn, phù hợp cho các bạn mới ra trường. Chế độ không có gì
Khá ổn cho các bạn mới ra trường