Mô tả công việc
Participate in cross- functional meetings to review information received from operational support functions- Training, HR, Quality, WFM, IT- and partner to define action plans that resolve issues and drive continuous improvement.
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly, and monthly basis.
Develop and implement strategies to optimize operational efficiency, including process improvements, resource allocation, and workforce management.
Manage the day- to- day operations and ensure delivery of all client KPIs and targets.
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs.
Create a positive work environment through employee engagement; resolve employee relation issues in a professional and timely manner.
Conduct regular one- on- ones with direct reports to review individual performance, and the performance of their team and offer ongoing developmental coaching.
Responsible for monitoring agents in terms of quality and quantity to meet operational requirements from Clients.
Attending to ad- hoc tasks as assigned by the Senior Operation Manager/General Manager or Client.
Attending Weekly Meetings with Clients to share insights and highlights of operations.
Yêu cầu công việc
Minumum 2 years of experience as an Operations Manager or in a similar role.
Fluency in Korean (equivalent to TOPIK 5) is mandatory.
Experience in E- Commerce, Retail is preferred.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Proficiency in English communication is an advantage.
Ability to thrive in a fast- paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Excellent analytical and problem- solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
Willingness to work a flexible schedule.
In- depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm, CLB thể thao
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-12-18 00:40:02
Công ty Cổ phần Công nghệ UNIT được thành lập vào tháng 3 năm 2010, chúng tôi chuyên cung cấp các Giải pháp Phần mềm Tài chính và Quản lý Doanh nghiệp ( Dịch vụ phần mềm, Đại lý phần mềm, Tích hợp phần mềm ) vượt trội tại thị trường Việt Nam và nước ngoài.
Với sứ mệnh tạo ra các sản phẩm công nghệ vượt trội nhằm phục vụ khách hàng, UNIT khẳng định vị thế của mình bằng đội ngũ các thành viên có trình độ chuyên môn cao kết hợp với sự sáng tạo và đột phá trong tư duy để tạo ra những giải pháp tối ưu
Review UNIT Corp
Domain, công nghệ khá ổn, đồng nghiệp vui vẻ, chỗ gửi xe chật chội
Ở đây mọi người chỉ bảo tận tình, thích hợp cho các bạn trẻ muốn vào học hỏi kinh nghiệm. Đồng nghiệp thái độ nice, hòa đồng, hay mời trà sữa. Benefit tốt. Mạng chập chờn. Lâu lâu mất. Văn phòng nhỏ, chật. Chỗ gửi xe kinh khủng, nhỏ, ở ngoài trời. Thưởng không ổn định. Làm việc thì dự án offshore OT nhiều.
Môi trường thỏai mái, đi trễ thì về trễ. Không khắt khe giờ giấc. Chuyện ăn mặc cũng vậy. Công ty hầu như không có BA. Làm hay nói miệng, không email rõ ràng. Yêu cầu thay đổi liên tục dồn lên dev, có những dự án toàn junior. Công ty có kiểu bán lính đi onsite dài hạn.