Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Report to: Quality Assurance Manager
Key Accountabilities
Quality Assurance for Counter Services (80%)
- Develop and implement the First Line of Defense (FLOD) procedures for the CS counter team.
- Ensure that CS counter services are operated and delivered in compliance with approved procedures and guidelines.
- Detect and inspect issues related to CS operations early on, propose suitable action plans to correct and address issues, implement service recovery, and prevent future recurrence.
- Conduct initial and refresher training for CS counter staff.
- Create standard operating procedures for the CS counter team and ensure compliance in their daily work.
- Collaborate with relevant departments to enhance customer care services.
- Participate in on-site visits with customers when handling complaints, customer care, and investigation cases.
Support for CS Counter Force & Customer Visits (10%)
- Act as a backup resource for the CS counter team as needed.
Other Responsibilities (10%)
- Work closely with the sales force.
- Contribute to maintaining a professional office environment by ensuring adherence to company policies (labor regulations, office rules, dress code, etc.).
- Recommend workflow adjustments to improve service quality, reduce paperwork, and decrease turnaround time.
- Perform other tasks as assigned from time to time.
Benefit
- Competitive salary (100% salary during probation).
- Bonus: 13th-month salary and the performance-based bonus of up to 30% of the total annual package.
- Full social insurance, personal accidental & health care insurance, group life insurance (death and dismemberment).
- Provide an advanced Health Medical pre-check-up from the 1st week of your probation.
- Gifts for new comers and on special occasions
- Modern facilities in the spacious office
- 15 Annual leaves
Yêu Cầu Công Việc
- University/College graduate
- At least 2 years of experience in counter customer service processes within the life insurance industry. Experience in quality assurance (QA) or investigation of counter customer service quality is a strong advantage.
- Willingness to travel for business as needed.
- Solid customer service experience at the counter, especially within the life insurance field.
- Demonstrates accuracy and attention to detail, with strong organizational skills.
- Effective communication skills: written, verbal, and listening.
- Ability and willingness to learn and adapt to the company’s working environment.
- Ability to contribute positively to a productive work environment: team-oriented, customer-focused, and with a positive attitude.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 40
- Lương: 600 - 1,100 USD
Video Tuyển Dụng
Trung tâm xét nghiệm Green Lab trực thuộc Công ty Cổ phần và Đầu tư Công nghệ Y tế Hà Nội là đơn vị đầu ngành trong lĩnh vực xét nghiệm y khoa. Phụ trách chuyên môn là Giáo sư đầu ngành về xét nghiệm của Bệnh viện Đại học Y Hà Nội, ngoài ra Green Lab còn trang bị các trang thiết bị xét nghiệm hiện đại của các hãng cung cấp thiết bị hàng đầu thế giới nhằm cung cấp các kết quả xét nghiệm chất lượng để các Bác sĩ, Phòng khám, Bệnh viện điều trị hiệu quả và kịp thời cho người bệnh. Dịch vụ lấy mẫu tận nơi chuyên nghiệp của Green Lab cũng tạo điều kiện thuận lợi cho công việc và mang lại sự thoải mái đến với khách hàng, giúp khách hàng tiết kiệm chi phí, thời gian.