Mô tả công việc
Managing Work, Projects, Policies, and Standards for Purchasing Across Departments
• Checks invoice on goods received against shipment to ensure quantity, quality, weights and purchase specifications are as ordered
• Maintains inventory controls for proper levels, dating, rotation, requisitions, etc.
• Ensures accurate administration of all invoices, and adherence to proper bookkeeping procedures.
Demonstrating and Applying Accounting Knowledge to Purchasing Operations
• Demonstrates knowledge of job-relevant issues, products, systems, and processes.
• Uses computers and computer systems (including hardware and software) to program, write software, set up functions, enter data, or process information
Supporting Purchasing Operations
• (Ensures performance reviews are completed on a timely basis for supervisors and non-management employees)
Maintaining Finance and Accounting Goals
• Ensures profits and losses are documented accurately
• Achieves and exceeds goals including performance goals, budget goals, team goals, etc
• Develops specific goals and plans to prioritize, organize, and accomplish your work.
Managing Discipline Work, Projects, and Policies
• Communicates a clear and consistent message regarding departmental goals to produce desired results
Property Operations, Profitability, Safety Standards and Work Procedures and Additional Responsibilities
• Presents ideas, expectations and information in a concise, organized manner
Additional Responsibilities
• Analyzes information and evaluating results to choose the best solution and solve problems.
• Attends and participates in all pertinent meetings
• Provide direction and assistance to other organizational units regarding accounting and budgeting policies and procedures, and efficient control and utilization of financial resources.
• Complete any other assignments given by superiors
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
- Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
- National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
- Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp
Yêu cầu công việc
- Bachelor degree in Finance and Accounting or related fields
- Purchasing experience area, especially in 5 star hotel/resort
- Be well-organized and be able to multi task
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Cổ phần Xây dựng Công nghiệp MEGACON tiền thân là Công ty Cổ phần Xây dựng Công nghiệp ICONS, được biết đến là một Tổng thầu thiết kế và thi công xây dựng công trình công nghiệp vốn FDI, tiên phong triển khai các dự án lớn cho những đối tác quốc tế có tiềm lực tài chính vững mạnh và quy mô hàng đầu thế giới. Với bề dày nhiều năm kinh nghiệm, mối quan hệ hợp tác sâu rộng với các nhà cung cấp, đội ngũ nhân sự tận tâm và giàu năng lực, MEGACON luôn quyết liệt trong mỗi hành động với mục tiêu tối ưu hóa mọi nguồn lực, đảm bảo chất lượng và tiến độ công trình đạt mức cao nhất, tạo giá trị bền vững cho các đối tác và khách hàng..
Với định hướng : "Tầm nhìn rộng. Giải pháp lớn", MEGACON hội tụ các Kỹ sư, Kiến trúc sư, Chuyên viên có chuyên môn vững vàng, không ngừng cập nhật, nghiên cứu, đổi mới, đưa ra những giải pháp tối ưu nhằm đáp ứng được mọi yêu cầu đa dạng, ngày càng cao của các dự án xây dựng công nghiệp hàng đầu. Chúng tôi đã hân hạnh được cung cấp dịch vụ cho nhiều dự án lớn nhỏ, làm việc với những quý chủ đầu tư đến từ Trung Quốc, Singapore, Hàn Quốc, Nhật Bản, Mỹ,..