Mô tả công việc
- To ensure the timely procurement of all goods required by the hotel at the best available price and quality.
- To ensure the implementation of purchasing policies and procedures.
- To review purchase requisitions considering issues such as lead times, standardization, quantity discounts, and purchasing budgets.
- To assist any Department in the hotel in formulating their material requirements and to use competitive bidding or other approved procedures to obtain the best price.
- To engage in value analysis of currently purchased materials in an effort to achieve cost savings without sacrificing quality.
- To check and manage the current supplier’s list by identifying potential suppliers and conducting vendor visits.
- To review lower cost substitute materials with all departments.
- To manage supplier relations for maximum mutual benefits.
- Perform other related duties and special projects as requires by Head of Department both within and outside the Hotel.
Quyền lợi được hưởng
- ALL Heartists card offering discounted rates in Accor Hotels worldwide;
- Develop your talent through learning programs by Accor Academy;
- Opportunity to grow within the property and across the world;
- Ability to contribute to local community and make a difference through our Corporate Social Responsibility activities;
- Year end bonus base on annual performance;
- Public holidays cash benefits (New Year, Lunar New Year, Liberation Day, International Labour Day, National Day, King Hung’s Death Anniversary);
- Annual leave (+ 11 public holidays mentioned above);
- Social insurance, Health insurance, Unemployment insurance, paid by the employee during probation and 24/7 Personal Accident Insurance;
- Parking fee;
- 2 duty meals at Staff Canteen;
- Uniform covered by the Hotel;
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu công việc
- Bachelor's degree in Accounting, Hospitality Management, Business Administration, or a related field;
- Have experience in purchasing or procurement, preferably in the hospitality industry.
- Knowledge of inventory management systems;
- Negotiation and interpersonal skills and strong attention to detail and accuracy;
- Excellent reading, writing and oral proficiency in English language;
- Proficiency in Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint);
- National under local contract (Vietnamese candidate only).
Yêu cầu hồ sơ
Thank you for taking the time to express your interest in the job opportunity at Sofitel Saigon Plaza.
If you want to apply for this position, please send your online application to the Sofitel Saigon Plaza Hotel on Hoteljob or contact the email addresses Baohuyen.Nguyen (AT sign)Sofitel.com and Yen.Tran (AT sign)Sofitel.com.
Contact infor:
(+84) 28 3824 1555 (Ext: 7549)
Công ty Cổ phần Xây dựng Công nghiệp MEGACON tiền thân là Công ty Cổ phần Xây dựng Công nghiệp ICONS, được biết đến là một Tổng thầu thiết kế và thi công xây dựng công trình công nghiệp vốn FDI, tiên phong triển khai các dự án lớn cho những đối tác quốc tế có tiềm lực tài chính vững mạnh và quy mô hàng đầu thế giới. Với bề dày nhiều năm kinh nghiệm, mối quan hệ hợp tác sâu rộng với các nhà cung cấp, đội ngũ nhân sự tận tâm và giàu năng lực, MEGACON luôn quyết liệt trong mỗi hành động với mục tiêu tối ưu hóa mọi nguồn lực, đảm bảo chất lượng và tiến độ công trình đạt mức cao nhất, tạo giá trị bền vững cho các đối tác và khách hàng..
Với định hướng : "Tầm nhìn rộng. Giải pháp lớn", MEGACON hội tụ các Kỹ sư, Kiến trúc sư, Chuyên viên có chuyên môn vững vàng, không ngừng cập nhật, nghiên cứu, đổi mới, đưa ra những giải pháp tối ưu nhằm đáp ứng được mọi yêu cầu đa dạng, ngày càng cao của các dự án xây dựng công nghiệp hàng đầu. Chúng tôi đã hân hạnh được cung cấp dịch vụ cho nhiều dự án lớn nhỏ, làm việc với những quý chủ đầu tư đến từ Trung Quốc, Singapore, Hàn Quốc, Nhật Bản, Mỹ,..