Việc làm ANKO VIỆT NAM

Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP ANKO VIỆT NAM
HR staff/ Nhân viên nhân sự
ANKO VIỆT NAM
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Hết hạn ứng tuyển
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 08/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 15/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

(1) Recruitment:

- Deliver full recruitment services including job postings, sourcing, interviewing, and employee offers,

- Perform mass recruitment in the different levels: Blue collar, workers, office staff...

- Finding the resource to ensure fulfill the Manpower Request.

- Provide support to managers in the recruitment

- Participate in the selection of staff

- Work closely with Line manager to manager and review, update staff Job description.

- Conduct new staff orientation on organization, and internal labor rules.

- Overall in charge of Training administration.

(2) HR Administration and C& B

- Make sure that staff data/ information and dossier filing system are updated in accurate, confidential and timely manner;

- Prepare, produce HR reports and analysis periodically as per request;

- Manage timekeeping records, employees’ annual leave and others;

- Deliver payslip and explanation if any

- Follow up labor contract, notify the expiration of Labor contract.

- Following staff hiring and resignation process

- Coordinate to manage Social Insurance & explain to staff

(3) Staff interaction

- Following up HR policy and procedure; assist HR Manager to administer discipline matters if any;

- Ensure good relation with the staff, give quick and proper answers to their concerns if any;

- Oversee performance appraisal, promotions, rewards actions.

(4) Other tasks:

- Report to HR Manager.

- Other tasks be assigned by HR Manager, General Manager-Transport & Warehousing

Yêu Cầu Công Việc

- Proficient in English

- Skilled in planning and develop long-term plans and programs and to evaluate work accomplishments.

- High sense of responsibility, positive work attitude.

- Excellent human problem solving skills

- Ability to develop relations with people

- Skilled in negotiation, communication, interpersonal and presentation.

- Have experience in Logistic Industry is preferred

- Good knowledge of Labour Law

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CP ANKO VIỆT NAM
ANKO VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
100 Trần Phú, phường Kim Mã, quận Ba Đình, Hà Nội

Công ty CP ANKO Việt Nam (ANKO) được thành lập 2012, hoạt động sản xuất và kinh doanh các sản phẩm bánh kẹo cao cấp từ nguyên liệu tinh tuyển cùng dây chuyền sản xuất hiện đại & tiên tiến nhất trên thế giới hiện nay mang tới người tiêu dùng Việt Nam những sản phẩm chất lượng chuẩn quốc tế với giá thành hợp lý. Chúng tôi phát triển hoạt động phân phối với nhiều đối tác, mạng lưới phân phối của chúng tôi đã có mặt ở trên 60 tỉnh thành với hơn 50.000 điểm bán trên khắp cả nước. 

Những nghề phổ biến tại ANKO VIỆT NAM

Bạn làm việc tại ANKO VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ANKO VIỆT NAM

ANKO VIỆT NAM

Click để đánh giá