- As a member of the Gameloft Creative Agency, the Video Artist will report to the Creative Agency Lead while meeting the needs of the Marketing and User Acquisition Team;
- The main responsibility will be to create exciting video content: video trailers for different marketing purposes and publishing on the various platforms (Google Play, AppStore, Microsoft Store, Steam, PlayStation, Nintendo, Xbox, etc), as well as performing video ads specifically designed for different performance channels such as Facebook, Google AdWords, TikTok, YouTube, among others;
- You’ll be producing videos for different games, each with its own unique visual and communication style, while always keeping in mind that the ultimate goal is to engage users and drive their direct response to generate game downloads.
- Develop and execute high-end video content to improve the marketing efforts and find new engaged users for our games;
- Capture compelling in-game content from the game engine;
- Take full ownership of the video production cycle, from concept to final delivery;
- Execute clients (lead / internal teams / licensor) revisions on spec and on time;
- Learn and apply artistic / IP / licensing guidelines;
- Use creativity and innovation to propose new ideas and formats for edits to take our video production to the next level;
- Improve overall video quality through the use of sound effects, music, text, graphics, or any other elements;
- Provide creative suggestions and innovative ideas for video projects, including visual storytelling, pacing, and overall design. Stay up-to-date with industry trends and emerging technologies to incorporate them into video editing workflows;
- Adapt videos into various multiple formats and exports of all types: optimize videos for different platforms and formats, ensuring they are properly compressed, encoded, and formatted for web, social media, or other distribution channels. Maintain a strong understanding of video codecs and compression standards;
- Monitor the performance of your ads and work closely with our internal teams;
- Participate to meetings and constantly bring new creative ideas;
- Stay on top of current trends for gaming and video platforms.
- Respect delivery deadlines;
- Ensure that creatives adhere to the high quality standards;
- Maintain the highest standards of professionalism with regard to the team and clients.
- You are creative!
- You’re fluent in English and possess strong communication skills;
- Fully proficient with motion design, video editing and video content creation;
- Extensive experience with video editing, motion graphics and graphic design in videos using Adobe suites such as Premiere, After Effects, and Photoshop;
- Ability to independently follow a creative brief through the full production cycle, from asset preparation to final delivery;
- Ability to work on multiple tasks with overlapping deadlines in a fast-paced environment;
- Great artistic sensibilities, detail oriented, curious, willing to innovate and explore constantly;
- Willingness to learn about game-engine content manipulation;
- An online portfolio and/or demo reel is required and must be included with the application.
- Passion and experience working in video games;
- Previous experience in 3D application (3dsmax, Blender, Maya, etc);
- Previous experience working with these engines: Unity, Unreal Engine;
- 2D skills / experience.
Được thành lập từ năm 1977, Công ty Cổ phần Cơ Điện Lạnh (REE) là một trong hai công ty đầu tiên niêm yết cổ phiếu trên Sàn Giao dịch Chứng khoán TP. Hồ Chí Minh, và REE hiện vẫn tiếp tục là một Tập đoàn đa ngành tiêu biểu.
Qua nhiều năm hoạt động, nhờ vào định hướng chiến lược sắc bén và sự dẫn dắt của đội ngũ lãnh đạo năng lực cao, REE đã phát triển bền bỉ qua thời gian và vẫn tiếp tục duy trì việc khai thác tối ưu các lợi thế cạnh tranh của Tập đoàn.
Hiện REE đã mở rộng sự hiện diện của mình trong nhiều lĩnh vực và đang sở hữu một nhóm các công ty thành viên hoạt động kinh doanh trong 4 lĩnh vực chính: Năng lượng, Nước sạch, Phát triển & Cho thuê Bất động sản, và Cơ điện lạnh & Máy điều hòa không khí.
Với bề dày kinh nghiệm tích lũy nhiều năm cùng với đội ngũ nhân lực có trình độ chuyên môn cao, luôn sáng tạo và áp dụng những kỹ thuật tiên tiến, trang thiết bị đầy đủ và hiện đại, nhận được nguồn tín dụng lớn từ các ngân hàng trong và ngoài nước, … đã tạo nên một REE ngày càng phát triển và được sự tin tưởng của khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm xã hội/ Y tế/ Thất nghiệp 100% từ thời gian thử việc (tối đa theo quy định)
- Bảo hiểm tai nạn & chăm sóc sức khỏe 24/24
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Party
Lịch sử thành lập
- Năm 1977, Công ty thành lập trên cơ sở là một đơn vị nhà nước, về sau đổi tên thành Công ty Cơ Điện Lạnh.
- Năm 1993, Công ty là một trong những đơn vị đầu tiên thực hiện cổ phần hóa.
- Năm 1996, Công ty ra mắt các sản phẩm máy điều hòa không khí Reetech.
- Năm 1997, Công ty đầu tiên phát hành trái phiếu chuyển đổi cho nhà đầu tư nước ngoài tại Việt Nam.
- Năm 2000, Công ty đầu tiên niêm yết cổ phiếu trên thị trường chứng khoán Việt Nam.
- Năm 2001,Tham gia lĩnh vực Phát triển bất động sản và khởi công xây dựng tòa nhà e.town 1.
- Năm 2009, Công ty khởi công xây dựng tòa nhà REE Tower.
- Năm 2010, Mở rộng đầu tư vào mảng Năng lượng.
- Năm 2014, CTCP Thủy điện Thác Bà trở thành công ty con.
- Năm 2015, Hoàn tất chuyển đổi trái phiếu phát hành 2012 cho Platinum Victory Pte. Ltd.
- Năm 2017, Tổng diện tích văn phòng cho thuê tăng thêm 34.000 m2 với tòa nhà mới e.town Central.
- Năm 2019, Tham gia lĩnh vực Năng lượng tái tạo và nâng tổng diện tích văn phòng cho thuê đạt gần 150.000 m2 với tòa nhà mới e.town 5.
- Năm 2020, Tái cấu trúc Tập đoàn theo mô hình Công ty Holding và giới thiệu Ban Tổng Giám đốc mới thông qua lễ Chuyển giao Thế hệ Điều hành.
- Năm 2021, Thủy điện Thượng Kon Tum và 3 dự án điện gió Trà Vinh V1-3, Lợi Hải 2, Phú Lạc 2 bắt đầu vận hành thương mại. CTCP Thủy điện Vĩnh Sơn – Sông Hinh trở thành công ty con.
Mission
- CỔ ĐÔNG, NHÀ ĐẦU TƯ: Tạo ra giá trị cao nhất cho Cổ đông, đảm bảo sự bình đẳng, tăng cường tính minh bạch, kịp thời công bố thông tin các hoạt động của Công ty đến các Cổ đông và nhà đầu tư, chủ động tạo cơ hội đối thoại với nhà đầu tư.
- KHÁCH HÀNG: Cung cấp các sản phẩm chất lượng cao mang tính ổn định và lâu dài, lắng nghe ý kiến của khách hàng và luôn củng cố năng lực kỹ thuật và công nghệ để đáp ứng tốt nhất nhu cầu của khách hàng.
- ĐỐI TÁC KINH DOANH: Duy trì, nuôi dưỡng và phát triển mối quan hệ lâu dài trên nguyên tắc tôn trọng lợi ích của các bên tham gia kiến thiết nên những sản phẩm và dịch vụ có chất lượng tốt nhất cho xã hội.
- NHÂN VIÊN: Trân trọng sự đóng góp của nhân viên, tạo môi trường làm việc thân thiện, khuyến khích và trân trọng những ý kiến độc lập và sáng tạo của nhân viên góp phần vào sự phát triển bền vững của Công ty.
- CỘNG ĐỒNG XÃ HỘI: Luôn đồng hành và đẩy mạnh các hoạt động xã hội thiết thực với mong muốn góp phần cùng xã hội nâng cao tay nghề và trình độ chuyên môn của lực lượng lao động trẻ cho sự phát triển bền vững của đất nước.