Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
TALENT ACQUISITION OFFICER
CƠ KHÍ TÂN MINH
55 việc làm
13 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
01/11/2024
Hạn nộp hồ sơ:
30/11/2024
Hình thức:
Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm:
2 - 3 năm
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đồng Nai
Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Because of working conditions, we prefer the candidate living in Long Thanh/ Nhon Trach or flexible in location.
- To plan, recruit, and develop a qualified workforce to align with the Company’s business plan.
- To explore effective recruitment channels, advertise, screen, interview, and recommend suitable candidates for user’s departments by specified criteria.
- To follow up recruitment procedures to ensure headcount approval according to HR policy.
- To prepare management reports including headcount reports and advertisement cost analysis.
- To improve industrial relations through the organization of employee activities and programs.
- Searches workforce market.
- Working with a headhunter to ensure all vacancies are filled with suitable candidates.
- Partnering with hiring managers to determine staffing needs.
- Screening resumes.
- Performing in-person and phone interviews with candidates.
- Administering appropriate company assessments.
- Performing reference and background checks.
- Making recommendations to HR managers and hiring managers.
- Coordinating interviews with the hiring managers.
- Following up on the interview process status.
- Maintaining relationships with both internal and external clients to ensure staffing goals are achieved.
- Communicating employer information and benefits during the screening process.
- Staying current on the company’s organizational structure, personnel policy, and federal and state laws regarding employment practices.
- Serving as a liaison with area employment agencies, colleges, and industry associations.
- Completing timely reports on employment activity.
- Conducting exit interviews on terminating employees.
- Other duties as assigned by the Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- At least 3 years of experience in Recruitment for the manufacturing company for both Direct & Indirect labor
- College level at least
- English communication skill.
- Solid knowledge and experience in labor law, knowledge in build-up regulation, SOP, WI in assignment duty
- Preferably experience in an international environment/organization
- Know international standard
- Computer Skills in MS
Địa điểm làm việc
Đồng Nai
Khu công nghiệp Nhơn Trạch 3 Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Khu vực
CƠ KHÍ TÂN MINH
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Công Ty Cổ Phần Cơ Khí Tân Minh được thành lập từ năm 2016, là công ty của Việt Nam đi tiên phong trong lĩnh vực phân phối các dòng máy thực phẩm, máy dược phẩm, máy đóng gói, các dây chuyền công nghiệp.... Với quy mô hơn 400 - 500 nhân sự, và 3 chi nhánh hoạt động trên cả nước: Hà Nội, Đà Nẵng, TP. Hồ Chí Minh. Công ty Tân Minh đã, đang và không ngừng cung cấp những sản phẩm chất lượng cao, dịch vụ bán hàng hoàn hảo nhằm mang đến sự hài lòng cao nhất cho khách hàng, cũng như đóng góp tích cực cho sự phát triển của ngành thiết bị gia dụng và công nghiệp tại Việt Nam.
Những nghề phổ biến tại CƠ KHÍ TÂN MINH
Bạn làm việc tại CƠ KHÍ TÂN MINH? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
CƠ KHÍ TÂN MINH
Click để đánh giá