Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
Tập đoàn Đại Dũng là nhà thầu tiên phong, chuyên nghiệp hàng đầu tại Việt Nam và khu vực, chuyên cung cấp dịch vụ tổng thầu và sản phẩm kết cấu thép phục vụ công trình trọng điểm quốc gia và công trình quốc tế đáp ứng các yêu cầu kỹ thuật cao, bảo đảm an toàn, chất lượng và tiến độ.
Với 30 năm hình thành và phát triển đến nay, Tập đoàn Đại Dũng có đầy đủ nguồn lực, hệ thống để thực hiện trọn gói các hợp đồng dịch vụ, cung cấp sản phẩm, bao gồm nhưng không giới hạn công tác quản lý dự án, thiết kế, mua sắm, gia công, lắp dựng, hoàn thiện và bàn giao cho khách hàng.
Dịch vụ và sản phẩm kết cấu thép của chúng tôi tập trung bốn nhóm: Cơ sở hạ tầng công cộng, Công nghiệp nặng - Năng lượng, Công nghiệp nhẹ, Hệ thống giao thông và Sản phẩm cơ khí khác; góp phần tham gia xây dựng cho hơn 4000 công trình và xuất khẩu hơn 50 quốc gia và vùng lãnh thổ trên thế giới.
Tập đoàn Đại Dũng đang từng bước và mở rộng các sản phẩm mới khác nhau, đặc biệt các cấu kiện siêu trường, siêu trọng phục vụ cho ngành năng lượng tái tạo, phát triển dự án năng lượng tái tạo (vai trò nhà phát triển), mở rộng hạ tầng và cảng biển nhằm mở rộng quy mô sản xuất.
Review Đại Dũng
Học hỏi được nhiều đặc biệt trong quy trình lắp đặt kết cấu thép. Có quy trình làm việc, ở đây kỷ luật và an toàn hàng đầu