Việc làm TAKEUNI VIỆT NAM

Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CP TAKEUNI VIỆT NAM
Việc Làm B2B Development Senior Executive (Gia Tot)
TAKEUNI VIỆT NAM
13 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 3
Thông tin cơ bản
Mức lương: 1 - 1 triệu
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 17/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Lô B Khu đô thi mới An Phú An Khánh Quận 2,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

MISSION STATEMENT
Assist B2B Development Senior Manager in initiating and developing specific customer strategy and sales initiatives.
Work with the Merchandise department and assist the B2B Development Senior Manager in defining assortment solutions for tap hoa, minimart, etc.
Become the expert of the respective customer group and develop a detailed understanding of customers' needs and service requirements.
Partner with SalesForce to implement tools and strategies to approach customers and develop customer portfolio
Set up a partnership within the Marketing team and across the organization to initiate and coordinate projects required for specific promotions and marketing efforts.
KEY RESULT AREAS
Supports B2B Development Senior Manager to initiate and develop the target group positioning process by segment through:
Understanding customers, competitors, and solutions (market research)
Defining the business propositions: range, price, merchandising (by segment), and marketing & communication (promotion)
Understanding the business, needs, and market drivers of the core target groups
Working on developing processes, tools, and solutions to support the customer by providing target-appropriate products and services
Initiate customer support & partnership program to the life cycle phase by:
Set up listening channels with key customers and within SalesForce and Operations organization to establish a rich source of information and knowledge serving as the base upon which further strategies like assortment & product development, pricing policy, loyalty program, customer approach, and Customer services can be developed.
Initiate, develop, and maintain a communication plan for various departments and a training program for the Sales Force to improve effectiveness and achieve individual levels of specialization.
WORKING RELATIONSHIPS
Internal
Operations, Merchandise, Marketing, Admin, HR, Controlling, PR
External
Purchasing Managers, Chefs, F&B Managers, Culinary, Restaurants, Agencies, Consultancies, Relevant government bodies, Selected suppliers, Purchasing Managers, Mom & Pop Customers.
PEOPLE SPECIFICATIONS
University degree, preferably in Economics, Business Management, Marketing
FMCG or trade / retail experience, at least 3 years of relevant working experience
Good expertise and intuition in marketing, customer insights
Good knowledge and understanding of local market, commodities, FMCG
Entrepreneurial and customer-focused, ability to quickly grasp and adapt to the MMVN business and how wholesale trading works
A hands-on professional with excellent communication and negotiation skills
High ability to understand and implement strategies and concepts
Must be fluent in Vietnamese and English (both written and spoken)
Self-disciplined with the ability to work independently and under stress
Strong analytical ability and good in data/figures.
MM Mega Market Việt Nam (MMVN) xây dựng chiến lược hướng đến việc xây dựng Chuỗi cung ứng Hiện đại, giúp Kết nối trực tiếp từ Trang trại và Nhà sản xuất Địa phương với đa dạng Kênh phân phối, đảm bảo Nguồn gốc Hàng Hóa với trên 90% Sản phẩm được sản xuất tại Việt Nam.
MM Mega Market Việt Nam (MMVN) xây dựng chiến lược hướng đến việc xây dựng Chuỗi cung ứng Hiện đại, giúp Kết nối trực tiếp từ Trang trại và Nhà sản xuất Địa phương với đa dạng Kênh phân phối, đảm bảo Nguồn gốc Hàng Hóa với trên 90% Sản phẩm được sản xuất tại Việt Nam.

Yêu cầu công việc

Data Analyst
Lãnh Đạo
Marketing
Thuyết Phục

Quyền lợi được hưởng

Thưởng Lễ-Tết
Thưởng Tháng 13
Văn Hóa Công Ty Tốt
Văn Phòng Tiện Nghi
đào tạo nội bộ
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CP TAKEUNI VIỆT NAM
TAKEUNI VIỆT NAM Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
35B/603 Lạc Long Quân - Tây Hồ - Hà Nội

TAKEUNI - 30 NĂM THƯƠNG HIỆU ĐẲNG CẤP
Với mong muốn đồng hành cùng khách hàng xây dựng hình ảnh nhận diện chuyên nghiệp nhằm nâng cao giá trị thương hiệu bằng hệ thống đồng phục, 30 năm qua đồng phục TakeUni luôn đảm bảo các giá trị khác biệt :

  • Thiết kế đảm bảo tính đồng bộ, nổi bật nhận diện của khách hàng.
  • Yếu tố thời trang về mẫu mã, form dáng
  • Tính tiện ích khi sử dụng
  • Chất liệu tốt, phù hợp với từng môi trường sử dụng
  • Truyền thống may đồng phục đầu tiên và lâu nhất tại Hà Nội với gần 30 năm trong nghề.
  • Giá cả hợp lý.

Những nghề phổ biến tại TAKEUNI VIỆT NAM

Bạn làm việc tại TAKEUNI VIỆT NAM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo TAKEUNI VIỆT NAM

TAKEUNI VIỆT NAM

Click để đánh giá