Việc làm Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Cập nhật 23/10/2024 18:44
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty CP Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Customer Experience Specialist – Japanese Speaker
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
44 việc làm 8 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About Agoda

Agoda is an online travel booking platform for accommodations, flights, and more. We build and deploy cutting-edge technology that connects travelers with more than 3.6 million accommodations globally. Based in Asia and part of Booking Holdings, our 6,000+ employees representing 90+ nationalities foster a work environment rich in diversity, creativity, and collaboration. We innovate through a culture of experimentation and ownership, enhancing the ability for our customers to experience the world.

Our Purpose – Bridging the World Through Travel

We believe travel allows people to enjoy, learn and experience more of the amazing world we live in. It brings individuals and cultures closer together, fostering empathy, understanding and happiness.

We are a skillful, driven and diverse team from across the globe, united by a passion to make an impact. Harnessing our innovative technologies and strong partnerships, we aim to make travel easy and rewarding for everyone.

Get to Know our Team:

Agodaのカスタマーサポートチームは、旅行が絶えず変化する環境であることを理解しています。そのため、38の言語で24時間対面でリアルタイムのヘルプを提供しています。どのような問題であっても、複数のサポートチャネルとサービスを通してお客様の課題を解決します。電話への応答やメールへの返信以上のことを行い、弊社のスペシャリストはお客様の経験を向上させる方法を積極的に模索しています。

The Opportunity:

カスタマーサービスでやりがいのあるキャリアを探していますか? 現在、横浜オフィスでカスタマーサポートスペシャリストを募集しています。日本語ネイティブと英語ビジネスレベルでしたら是非応募してみてください!

In this Role, you’ll get to:

  • コミュニケーションチャネル(電話・メール)を通じてお客様(ゲストとパートナー)のサポートとニーズを管理
  • クライアントやお客様からの大量のお問い合わせを専門的に対応
  • 個人(KPI)とチームの目標を達成
  • 作業プロセスの改善
  • チームリーダーおよび(または)マネージャーとのコミュニケーション
  • 必要に応じて、オフィスベースの管理業務を実行。
  • お客様情報の機密性を常に維持
  • 運用上の問題、価格設定/請求書のお問い合わせなど、お客様の問題を解決

What you’ll Need to Succeed:

  • 日本語ネイティブ(JLPTN1)と英語ビジネスレベル
  • 電話マナーとコミュニケーションスキル
  • リスニングスキル
  • ローテーションシフト・横浜オフィス勤務と在宅勤務を組み合わせたハイブリッドワークで働ける方
  • チーム環境で主導的に作業する能力
  • 機密性
  • 能動的な問題解決ができる方
  • 業界未経験・職種未経験の方や第二新卒の方も歓迎します!

※残業はほとんどありません。

ワークライフバランスを良好に保てます!

#chiba #tokyo #osaka #yokohama #nagoya #okinawa #fukuoka #sapporo #kyushu #saitama # seoul #busan #bangkok #sydney #melbourne #perth #toronto #montreal #calgary #vancouver #canada #shanghai #beijing #prague #hongkong #dublin #kualalumpur #warsaw #krakow #singapore #barcelona #madrid #taipei #hanoi #edinburgh #london #saopaulo #paris #france #italy #istanbul #turkey #rome #brazil #hawai #honolulu #california #washington #oregon #utah #colorado #texas #newyork #newjersey #vermont #massachusetts #unitedstates #manila #phillippines #peru #china #mexico #germany #berlin #amsterdam #rotterdam #2 #3 #CUST #OTHR

Equal Opportunity Employer

At Agoda, we pride ourselves on being a company represented by people of all different backgrounds and orientations. We prioritize attracting diverse talent and cultivating an inclusive environment that encourages collaboration and innovation. Employment at Agoda is based solely on a person’s merit and qualifications. We are committed to providing equal employment opportunity regardless of sex, age, race, color, national origin, religion, marital status, pregnancy, sexual orientation, gender identity, disability, citizenship, veteran or military status, and other legally protected characteristics.

We will keep your application on file so that we can consider you for future vacancies and you can always ask to have your details removed from the file. For more details please read our privacy policy .

To all recruitment agencies: Agoda does not accept third party resumes. Please do not send resumes to our jobs alias, Agoda employees or any other organization location. Agoda is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.

Khu vực
Báo cáo

Công Ty CP Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích
Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Z5-46 TTTM LePARC, KM 1,5 Pháp Vân, CV Yên Sở, Phường Yên Sở, Quận Hoàng Mai, Hà Nội

Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích (QIGroup) là doanh nghiệp phần mềm chuyên cung cấp, xây dựng các giải pháp phần mềm trong lĩnh vực giáo dục hàng đầu tại Việt Nam. Sau hơn 20 năm hình thành và phát triển các sản phẩm và dịch vụ của chúng tôi đã triển khai tới hàng triệu khách hàng trên toàn quốc, gặt hái được nhiều thành tựu mang lại nhiều giá trị thiết thực cho người sử dụng.

Chúng tôi đã và đang phát triển các sản phẩm có tính xã hội cao như:

·       Cổng thông tin điện tử

·       Hệ thống phần mềm thông tin giáo dục

·       Hệ thống quản lý thư viện điện tử

·       Mạng giáo dục eNetViet

·       Sổ liên lạc điện tử

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Bạn làm việc tại Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Tập đoàn Công nghệ Quảng Ích

Click để đánh giá