Mô tả công việc
- Performing day-to-day operational activities in customer service of call center.
- Giving excellent services to customers.
- Receive calls from customers and respond to all incoming inquiries by phone/Email/Chat/App.
- Open for ideas and innovative solutions to enhance team productivity.
- Achieve daily/monthly performance targets defined by the project.
- Working 6 days/ week, 1 day off any.
Yêu cầu công việc
- Graduated equivalent Majors is an advantage.
- At least 6 months experience in Customer service roles or any relevant roles.
- Fluency in Korean (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% Korean. (TOPIK 5 Certificate).
- Having experience in call center/contact center is a plus.
- Willing to work on weekends, national holidays, overtime if needed.
- Discipline, honesty, critical and high initiative.
Quyền lợi được hưởng
- Gross salary income: 18.000.000 - 20.000.000 VND/ month.
- Promotion opportunities every year.
- Salary increases once/year.
- 13th month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Bonuses, gifts for Holidays.
- Other allowances: Parking Fee & Night Shift (if any)
Công Ty Cổ Phần Toragon HE (tiền thân là Cty TNHH XNK Isokoma được thành lập vào tháng 04/2018), là thương hiệu hàng đầu tại Việt Nam chuyên về nhập khẩu và kinh doanh các sản phẩm: mô hình đồ chơi nghệ thuật, thời trang hàng hiệu, streetwear ...
Là đối tác chính thức, lâu dài của nhiều thương hiệu nổi tiếng thế giới như: Bape, Medicom Toy, XM Studio v.v.., Toragon HE được biết đến với thế mạnh: cung cấp sản phẩm 100% chính hãng, mẫu mã đa dạng từ hot trend đến phiên bản siêu giới hạn, được đặc biệt tín nhiệm bởi nhiều Youtuber và Collector chuyên nghiệp.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Thể thao
- Party
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2018: Công ty được thành lập
Mission
Với phương châm “Làm nên sự khác biệt”, Toragon HE không ngừng phát triển nhằm đa dạng mẫu sản phẩm và nâng cao chất lượng phục vụ khách hàng.