Mô tả công việc
ABOUT THE JOB:
- Support the timely delivery and implementation of strategic initiatives and business-as-usual (BAU) enhancements as requested by the business
- Engage in discussions with the development, business, and testing teams to understand requirements and enhancements to be delivered
- Bridge the gap between business requirements and user acceptance tests.
- Utilize test automation tools such as Selenium, Appium, JMeter, and Karate.
- Track outstanding defects and collaborate with the Scrum team to resolve issues promptly within the agreed timeline.
- Proactively seek continuous improvement in test coverage and execution.
- Actively participate in scrum activities and meeting discussions, including sprint planning, daily stand-up, and retrospective
- Prepare testing status reports and closely collaborate with business users.
- Provide overall department support for governance and communication.
- Monitoring of performance, KPI management and support quality reviews.
- Support improvement initiatives to continuously improve capabilities, productivity, and efficiency of the Quality Engineering function.
- Support of knowledge management to facilitate sharing knowledge.
Yêu cầu công việc
ABOUT YOU:
- Bachelor's degree in Computer Science, Information Technology, or related technical fields.
- Proficiency in manual testing methodologies and techniques, including test case design, execution, and defect reporting.
- At least 2 years in manual testing of software applications to ensure comprehensive test coverage.
- Hand-on experience of various testing techiques such asdata testing,API Testing, functional testing, etc.
- Ability to interact with database such as SQL, MongoBD, etc.
- Experience with tools like JIRA , JIRA-Xray, Confluence, Sharepoint.
- Working experience preferably in the insurance or financial industry.
- Experience with automation test is a plus.
- Good command of English to collaborate with team and stakeholder.
Quyền lợi được hưởng
Benefits
- 13th-month salary
- 14+ annual leaves per year
- Premium healthcare insurance, starting from your probation period
- Project reviews and yearly performance appraisals
- Annual company trips
- Teambuilding activities: Team lunch/dinner, events, and celebrations, sports clubs (football, yoga, badminton, etc.)
- International team with flexible working time + hybrid working
- Tailor-made career path
- Technical workshops and training courses
- Mobility: Opportunities to be on-site abroad in our offices in over 60+ countries
Công ty TNHH Dịch vụ Lâm Nguyên hoạt động trong lĩnh vực Dịch vụ khách hàng, Phát triển phần mềm và cung cấp các giải pháp tiếp thị và khách hàng chiến lược của Công ty là Fastboy Marketing
Công ty Fastboy Marketing hoạt động trong lĩnh vực Marketing và cung cấp giải pháp công nghệ marketing cho các tiệm nail, nhà hàng, spa tại Mỹ, Canada, Anh, Úc… Người sáng lập là anh Vương Phạm, một triệu phú trẻ người Mỹ gốc Việt.
Công ty Fastboy Marketing còn được biết đến với những sản phẩm công nghệ do chính nhân viên của mình tạo ra như Go-Check in, POS, CRM... nhận được rất nhiều sự quan tâm và sử dụng của khách hàng.
Năm 2020, dịch bệnh Covid -19 xuất hiện và ảnh hưởng đến kinh tế toàn cầu, nhưng với chiến lược đúng đắn, Fastboy Marketing Company không ngừng vươn lên và đứng trong top 800 công ty tăng trưởng nhanh nhất nước Mỹ. Trải qua nhiều thăng trầm, hiện Công ty đã tiếp cận được 10.000 khách hàng với đội ngũ nhân viên lên tới 200 người làm việc tại văn phòng Mỹ và Việt Nam.
Công ty TNHH Dịch vụ Lâm Nguyễn đã và đang đồng hành cùng sự phát triển không ngừng của Fastboy Marketing.