Company Description
GetCourse is a platform that enables over 15000 + experts and companies to create and sell online courses. We are dedicated to helping entrepreneurs scale their businesses, with every fifth online school on GetCourse earning more than $15k per month. Our product offerings include a course builder, CRM, landing page and website builder, process automation, webinars, payment gateways, and more.
Role Description
This is a full-time hybrid role for a Customer Support Specialist at GetCourse in Vietnam, with flexibility for remote work. The Customer Support Specialist will be responsible for providing customer support, ensuring customer satisfaction, and offering technical support to users. Daily tasks may include troubleshooting, resolving customer issues, and analyzing support trends.
Qualifications
- Customer Support and Technical Support skills
- Interpersonal Skills and Customer Satisfaction skills
- Analytical Skills
- Experience in customer service or support roles
- Experience in SaaS business is a huge plus
- Ability to empathize with customers and address their needs effectively
- Strong communication skills, both verbal and written
Our hiring process usually consists of one test and two interviews. All our employees work remotely and get a full onboarding and 1-month training over the product.
À Ơi Concept là một thương hiệu chăn ga gối cao cấp sản xuất tại Việt Nam. Ngoài mang đến sự êm ái cho giấc ngủ, các sản phẩm của À Ơi Concept còn tạo nên sự mới mẻ và mang đậm dấu ấn cá nhân của người sử dụng với các sản phẩm chăn ga gối mang phong cách Bespoke. Khởi đầu vào năm 2021, cho đến nay À Ơi Concept đã phát triển mạnh mẽ khi đã mở rộng quy mô xưởng sản xuất, showroom và được đón nhận vô cùng tích cực bởi người tiêu dùng Việt.