Mô tả công việc
Train/manage testing engineers of project assigned, mentor and provide guidance to testing engineers, responsible for career development plan of team members.
Create Test strategy, approaches, and Test plan for internal projects.
Participate in internal UAT.
Work with team to define project schedule, test plans, select appropriate test approaches, test tool for assigned projects.
Managing creation and review of test- related artifacts.
Other tasks assigned.
Plan/estimate, monitor, report project testing activities. (SIT, UAT)
Support project manager in leading project.
Coordinate to execute test, Monitor test execution and communicating the testing status or escalate issues to management and client representatives.
Yêu cầu công việc
English proficiency.
Excellent knowledge of software testing methodology, solid knowledge and experience applying Context Driven Testing is a big plus
Strong attention to detail and multi- tasking skills
At least 4 years as Test Manager or above in a large foreign financial institution.
At least 2 years as Project Manager or above in a large foreign financial institution.
Bachelor’s degree in Computer Science.
Strong presentation and client relation skills.
Excellent sense of quality assessment and quality improvement
Strong organizational, analytical, and problem- solving skills.
Self- managed and self- motivated skills.
Quyền lợi
Professional and Flexible Working Environment.
Friendly, professional and open working environment;
Successful candidates will be able to sign a labor contract immediately, no need to go through a probationary period;
Labor Contract, Social insurance as Labor Law;
Premium Heath Care Insurance 24/7 for Key Person;
Company Trip and Events, Birthday Party, Year End Party;
Salary shall be discussed during the interview;
5 working days per week (Monday- Friday), some extent flexible working hours;
Training courses: Technical skills, Japanese;
Monthly working allowance when working at client&039;s office;
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-06-19 19:15:02
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.