Mô tả công việc
F&B Assistant will be responsible for assisting the F&B team to do all F&B operations and for delivering excellent guest experience as directed by F&B Manager and Board of Directors of the Company.
• Update/ Prepare Catering Proposals and customer communication for setting up or service confirmation.
• Prepare catering contracts and payment process.
• Process contracts with suppliers.
• Input monthly purchasing/ revenue data of 3 outlets.
• Make payment requests for 3 outlets.
• Coordinate with the accounting department and generate required reports such as sales or revenue reports.
• Manage Inventory list.
• Prepare Weekly Special Lunch menu.
• Taking food photos, design vouchers, posters, (e)flyers, ...
• Submit Monthly Roster to HR at the end of the month.
• Implement menu items into POS machines.
• Manage Facebook Pages.
• Managing a client database and preparing reports.
• Monitor and prepare requisition for purchase of 3 outlets.
• Support any outlets during rush hours.
• Other tasks assigned.
Quyền lợi được hưởng
Competitive compensation package.
Working time from Monday to Friday.
Medical Insurance.
Social Insurance, policies in accordance with the Vietnam Labor code.
To be worked in a professional environment.
Yêu cầu công việc
At least 3- year experience with proven food and beverage experience;
Excellent in writing and editing skill;
Fluent in English;
Culinary school diploma or degree in food service management or related field
Be dynamic and proactive;
Working knowledge of various computer software programs (MS Office, restaurant management software, POS);
Communication skills;
Up to date with food and beverage trends and best practices;
General:
Type of labor: Permanent
Work location: 33 Le Duan, Ben Nghe Ward, District 1, HCMC
Yêu cầu hồ sơ
CV
Contact:Ms. Tram Pham
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.