Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Purpose of Job / Job Summary:
Responsible for the administration and delivery of compensation and benefits programs that are aimed at improving employee satisfaction and creating a productive workplace.
Key Responsibilities / Duties:
1. Well control all compensation and benefits (C&B) activities in terms of payroll, insurance, personal income tax (PIT), staff’s welfare, wellness, incentives, labor contracts, and other rewards.
2. Maintain HRIS, ensure accurate information on the system, and operate payroll activities from HRIS;
3. Responsible for the legality, accuracy, timeliness, and satisfactory communication of policies, benefits, salaries, social insurance, and taxes for Expats;
4. Ensure policies and procedures of the company are in line with the local regulations, and trade union;
5. Implementation, administration, and communication of compensation and benefits programs including market data analysis and application, merit planning, annual budget plans, and reporting throughout the company under responsibility.
6. Maintain awareness and knowledge of the latest HR development practices and provide suitable interpretation to the Management and all staff;
7. Prepare human resource-related reports as required by relevant authorities or Management.
8. To comply and adhere to all matters pertaining to Quality, Safety, Health, and Environment related to the job scope and workplace as required by the company.
9. Any other duties that may be assigned from time to time by the Head of Department and Management.
Yêu Cầu Công Việc
Person Specifications
- Qualifications: Degree in Human Resources Management/ BA/ Law or equivalent.
- Experience: Minimum 07 years in relevant field.
- Specific skills / abilities: Good working knowledge related to Human Resources Management, C&B, HR Operations;
- Thorough understanding of operations budgets and funding requirements; Strong analytical and numeric skills; proficiency in Microsoft Office especially Microsoft Excel. Attention to detail;
- Hands-on experience with HRIS or payroll software; Good verbal and written communication skills in both Vietnamese and English; Personal qualities
- Good communication and negotiation, presentation skills
- Ability to self-motivate, be transparent, have positive thinking, and be open-minded.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: 18 Tr - 24 Tr VND
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.