Mô tả công việc
The incumbent of this job is responsible for developing and implementing full-time agency development for attaining or exceeding all key performance indicators (KPI) and profitability objectives and department goals. Goals include generating agency channel targets New FYP, new recruits; increasing the number of core agents or producers; supporting profitability through quality measures. Develop and improve performance of agency force to achieve goals. Ensure agency force operational effectiveness to realize production and profitability goals.
1. Meet all the annual KPI's set for the roles of Center Director.
2. Planning and execution:
▪ Prepare weekly, monthly, quarterly and annual business plan for the area in charge
▪ Follow up by monitoring progress and results and taking appropriate counter measures
▪ Fosters effective teamwork
3. Relationships and communications:
▪ Build effective relationships both within internal and external departments
▪ Seek input from and maintain effective ongoing communication with others
▪ Manage conflict to ensure least disruption to organization
4. Others:
▪ Be respectful and trustworthy
▪ Be always caring and sympathetic
▪ Demonstrate a courtesy and professional appearance and manner
▪ Be able to handle agents' queries effectively
Yêu cầu công việc
- Good English in advantage (Writing & Speaking).
- Bachelor/College Degree preferably in Economics, Business Administration, Marketing, Insurance.
- At least 2 years’ experience working as sales supervisor preferably in insurance or foreign-invested financial companies.
Quyền lợi được hưởng
- Salary: From 35.000.000 VND//Month.
- Monthly commission based on % of sales, monthly/quarterly/yearly BONUS.
- Allowances for work.
- Provided with an annual health care card (Medical examination and treatment benefits, hospitalization at all hospitals nationwide).
- Work in a modern, creative, inspiring office environment.
- Provide IPAD for work.
Xuất phát từ quan điểm: ”Con người chính là yếu tố quan trọng mang đến sự khác biệt và thành công cho mỗi doanh nghiệp”, AOBA Việt Nam được thành lập nhằm mục đích hỗ trợ và cung cấp các giải pháp hoàn chỉnh về nhân sự. Với đội ngũ sáng lập là những người đã từng du học tại Nhật Bản, giàu kinh nghiệm làm việc liên quan đến nhân sự, rất am hiểu văn hóa, con người và tác phong làm việc của người Nhật, chúng tôi đã, đang và sẽ nỗ lực hết sức mình để góp phần mang đến ”Chìa khóa thành công” cho các doanh nghiệp dựa theo nguyên tắc 3R: Right person – Đúng người, Right job – Đúng việc và Right time – Đúng lúc.