Đại Lý Hàng Hải và Thương Mại An Trung Tín

Hồ Chí Minh
25 - 100 nhân viên
Bán hàng/ Kinh doanh
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Đại Lý Hàng Hải và Thương Mại An Trung Tín

Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Đại Lý Hàng Hải và Thương Mại An Trung Tín

Cập nhật 12/12/2024 10:10
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty TNHH Đại Lý Hàng Hải Và Thương Mại An Trung Tín
Marketing IMC Executive (Planner)
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 22/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 18/02/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

I. BRAND COMMUNICATION PLANNING (70%)

1. Develop brand communication campaigns for the assigned brand, including communication through in-house systems and outsourced systems. Implement across various platforms including:

  - Offline: OOH, Events...

  - Online: Social Media, Advertising, E-Commerce...

  Execute specific ATL - BTL phases with a detailed daily timeline of the campaign, ensuring clear communication objectives.

  Ensure the following elements:

  - Message

  - Guidelines, Brand ID - Business Objectives

  - Timing

  - Platform


2. Monitor the progress and timeline of communication campaigns.


II. RETAIL COMMUNICATION PLANNING (30%)

1. Develop multi-channel communication plans for retail programs, serving business objectives, including:

  - Communication for the assigned brand

  - Communication for general programs


2. Research customer behavior, market trends, propose and execute promotions including:

  - Discounts and promotions

  - Budget allocation for promotional advertising


3. Supervise the advertising budget, ensuring effective performance of retail communication content.


III. MANAGEMENT

1. Act as the liaison with partners related to the assigned brand and specialized departments within the marketing team and the entire company.

2. Monitor, research, and track market information, customer data, and communication targets.

3. Propose content distribution costs (advertising).

4. Control and evaluate quality.

5. Review tasks by contact point and report weekly, monthly...

6. Work with media partners (event organizers, E-Commerce partners, performance partners...) to control costs, partner activities, and optimize the effectiveness of the strategy.

7. Report operational effectiveness to leadership.


IV. GENERAL DUTIES

1. Control budget and common assets.

2. Update general communication trends in the market.


EDUCATIONAL REQUIREMENTS, SKILLS, AND EXPERIENCE

Education Level: University degree or higher


Preferred Major: Marketing, Journalism. Preference for students from Foreign Trade University, National Economics University, University of Commerce, RMIT, Greenwich...


Related Experience:

- At least 2 years of experience in marketing planning or 3 years of multi-channel deployment based experience

- Understanding of business and commerce.

- Strong knowledge of brand marketing.

- Preference for candidates with an understanding or passion for beauty and fashion products.


Language Proficiency: 

English communication skills are an advantage.


Other Requirements: 

- Open-minded, creative thinking

- Diligent, attentive to assigned tasks

- Interest in health care


Competency Framework:

- Analytical and creative abilities

- Teamwork skills


V. WORKING CONDITIONS

Location: 145 Lâm Hạ Street, Bồ Đề Ward, Long Biên District, Hanoi

Working Hours: 9:00 AM - 5:00 PM, 1-hour lunch break, Sunday off

Benefits:

  • Salary: 15,000,000 VND/month
  • Young and friendly team
  • A comfortable working environment.
  • Working equipments (Laptop, PC...)


Others: KPI-based bonuses, annual & holiday bonuses

Khu vực
Báo cáo

Công Ty TNHH Đại Lý Hàng Hải Và Thương Mại An Trung Tín
Đại Lý Hàng Hải và Thương Mại An Trung Tín Xem trang công ty
Quy mô:
25 - 100 nhân viên
Địa điểm:
Lầu 3, tòa nhà H2, 196 Hoàng Diệu, Phường 08, Quận 4, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

ATTA – Đại lý tàu biển An Trung Tín được thành lập vào năm 2006, nhằm phục vụ Chủ tàu, Người khai thác tàu và Người thuê tàu với tư cách là đại lý tại Việt Nam với hiệu quả, lòng trung thành và dịch vụ đáng tin cậy khi khách hàng hài lòng. Chúng tôi đã có kết nối mạnh mẽ với vận chuyển và mối quan hệ tuyệt vời với Cảng vụ / Cảng, Nhân viên Hải quan và Cơ quan có thẩm quyền địa phương tại các cảng chính của Việt Nam.

ATTA là đại lý duy nhất của SK Shipping tại Việt Nam và có mối quan hệ tốt với các chủ hàng đặc biệt là đối với Hoa Sen, Nam Kim, Tôn Đông Á... Các thành viên trong nhóm chuyên nghiệp và giàu kinh nghiệm của chúng tôi tiếp tục làm việc không ngừng nghỉ để bảo vệ lợi ích của hiệu trưởng cho đến khi mọi vấn đề được giải quyết hoàn toàn.

Những nghề phổ biến tại Đại Lý Hàng Hải và Thương Mại An Trung Tín

Bạn làm việc tại Đại Lý Hàng Hải và Thương Mại An Trung Tín? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Đại Lý Hàng Hải và Thương Mại An Trung Tín

Đại Lý Hàng Hải và Thương Mại An Trung Tín

Click để đánh giá