Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Analyze market situation, market trend, trade area, potential customers’ behavior
- Understand current business performance (by analyzing historical data)
- Contribute & Develop MKT (promotional) programs monthly/ quarterly/ occasionally (sales-driven marketing) for all channels: offline & online
- (social platforms, e-com, delivery platforms, …)
- Work with internal MKT members to prepare & launch programs (communication, design, POSMs, …)
- Follow-up team members & help/ guide them:
▪ To work with internal departments to get well alignment & roll-out on-time, in-full (Operations, IT, Finance, Supply Chain (POSMs), …)
▪ To extend partnerships & build landlords’ relationship to enhance brand awareness & drive traffic
- Manage & track MKT programs’ performance weekly/ monthly & revise if needed to meet business objectives
- Do post-evaluation reports
- Others scopes of work assigned by line manager
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelor’s Degree in Marketing, Business Administration or relevant
- 03 years-experience in Trade Marketing, Sales-driven Marketing or Overall Marketing
- Background experience in F&B, Retail, FMCG is a priority
- Good at data/ market analysis, multi-tasking, communication & negotiation.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: 21 - 28
- Lương: 10 Tr - 15 Tr VND
Với kinh nghiệm hoạt động trong nhiều lĩnh vực, Bảo Lâm holdings hướng tới trở thành doanh nghiệp có sức ảnh hưởng lớn trong nước và từng bước vươn ra châu lục, góp phần khẳng định vị thế đất nước trên con đường hội nhập quốc tế.
Tập đoàn Bảo Lâm là một doanh nghiệp tư nhân hoạt động đa ngành nghề.
Với kinh nghiệm hoạt động trong nhiều lĩnh vực, Bảo Lâm nắm giữ mục tiêu trở thành doanh nghiệp có tầm ảnh hưởng lớn trong nước và từng bước vươn ra châu lục, góp phần khẳng định vị thế của đất nước trên con đường hội nhập quốc tế.
Chúng tôi sẵn sàng trở thành đối tác thương mại của bạn!