Mô tả công việc
Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
Manage customer incidents, following the established protocols.
Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department’s inventories.
Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary and benefits package.
- Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
- 13th month salary, and holidays.
Yêu cầu công việc
- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Đầu tư Xây dựng và Công nghệ Môi trường Dương Nhật là Tổng thầu (EPC/Chìa khóa trao tay) hàng đầu cho các dự án xử lý nước thải và nước cấp: Khảo sát, Lập dự án đầu tư, Thiết kế (công nghệ xử lý, kết cấu, điện…), Thi công xây dựng, Cung cấp lắp đặt thiết bị công nghệ và điện tự động; Vận hành, nghiệm thu và bàn giao công trình. Dương Nhật tự hào là đối tác của các Tập đoàn đa quốc gia hàng đầu thế giới có yêu cầu khắt khe về tiêu chuẩn kỹ thuật và trình độ quản lý như: Heineiken, CocaCola, Carlsberg, Nestle, Suntory PepsiCo, Trung Nguyên, C.P Group, Royal Foods, Tập đoàn Công nghiệp Cao su Việt Nam và Các Khu công nghiệp…(xem thêm tại www.duongnhat.com.vn)
Với 14 năm hình thành và phát triển, Dương Nhật có một đội ngũ nhân sự gồm 200 kỹ sư, thạc sĩ công nghệ môi trường, các kỹ sư chuyên ngành xây dựng, điện và điện tự động, cơ khí… cùng 400 công nhân kỹ thuật chuyên sâu nhằm đảm bảo phục vụ tốt nhất mọi yêu cầu khắt khe của đối tác.
Review Công Nghệ Môi Trường Dương Nhật
Công ty môi trường làm việc độc hại (rv)
Thực tập bắt làm ngày 8 tiếng, chuyển nhân công đi đến nơi khác (rv)