Company Description
Since its founding in 1995, MP Logistics has become the leading freight forwarding and trusted logistics solutions provider in Vietnam. With a focus on serving various sectors including automotive, technology, retail, cold chain, healthcare, and industrial, we deliver best-in-class logistic solution services across our integrated network. Our mission is to provide convenient, one-stop solutions for leading brands in Vietnam and around the world.
Role Description
This is a full-time on-site role as an Assistant to the President at MP Logistics in Ho Chi Minh City. The Assistant will be responsible for supporting the President in day-to-day tasks related to business negotiation, communication, administration, and strategic planning.
Qualifications
- Strong business negotiation and strategic planning skills
- Effective communication skills, both written and verbal
- Proficient in administrative tasks
- Excellent negotiation skills
- Ability to prioritize and multitask
- Ability to work independently and as part of a team
- Bachelor's degree in Business Administration or related field
JOB DESCRIPTION
· Arranging schedule, make appointment with partner and Customer. Note and remind the calendar at the last time of day and everyday early morning to Chairwoman.
· On behalf of Chairwoman work with partner, Customer via email/ make call to communicate the relate in works as assign
o Receive and review all documents from various departments and process to Chairwoman’s approval.
o Arranging meeting, prepare documents, inform to relevant divisions meeting information. Contact and confirm to partners: date, time, meetings whom if it is external meeting and inform for Board of Director. Welcome guests and inform Chairwoman of the presence of guest. Attend meetings take note or make meeting minutes and write reports.
· Supporting on procedure of oversea/domestic business trips for Chairwoman and the board of Director (such as booking airticket/ hotel, looking for distancing information from the airport to hotel and customers `s office, how to get to the places during business trip abroad, the weather in where is coming… conduct the finance processing for advance and payment…)
· Receive information assigned, creating announcements, letter paper… release and inform to involve departments, follow up and report implement result.
o Communicate directions of the Chairwoman to other relevant departments; receive feedback for Chairwoman.
o Management and storage of documents related to Chairwoman.
Please send your updated CV to email: [email protected] or Mobile 0985 656 299 (Mr. Sang) Zalo, Viber for further information.
JOB LOCATIONS
33A Truong Son Street, Ward 4, Tan Binh, Ho Chi Minh City, Vietnam
Công ty TNHH Đầu tư Xây dựng và Công nghệ Môi trường Dương Nhật là Tổng thầu (EPC/Chìa khóa trao tay) hàng đầu cho các dự án xử lý nước thải và nước cấp: Khảo sát, Lập dự án đầu tư, Thiết kế (công nghệ xử lý, kết cấu, điện…), Thi công xây dựng, Cung cấp lắp đặt thiết bị công nghệ và điện tự động; Vận hành, nghiệm thu và bàn giao công trình. Dương Nhật tự hào là đối tác của các Tập đoàn đa quốc gia hàng đầu thế giới có yêu cầu khắt khe về tiêu chuẩn kỹ thuật và trình độ quản lý như: Heineiken, CocaCola, Carlsberg, Nestle, Suntory PepsiCo, Trung Nguyên, C.P Group, Royal Foods, Tập đoàn Công nghiệp Cao su Việt Nam và Các Khu công nghiệp…(xem thêm tại www.duongnhat.com.vn)
Với 14 năm hình thành và phát triển, Dương Nhật có một đội ngũ nhân sự gồm 200 kỹ sư, thạc sĩ công nghệ môi trường, các kỹ sư chuyên ngành xây dựng, điện và điện tự động, cơ khí… cùng 400 công nhân kỹ thuật chuyên sâu nhằm đảm bảo phục vụ tốt nhất mọi yêu cầu khắt khe của đối tác.
Review Công Nghệ Môi Trường Dương Nhật
Chính sách đãi ngộ nhân viên hấp dẫn so với mặt bằng chung trên thị trường (RV)
Công ty môi trường làm việc độc hại (rv)
Thực tập bắt làm ngày 8 tiếng, chuyển nhân công đi đến nơi khác (rv)