Mô tả công việc
JOB SUMMARY
A cashier assists customers with the in-store check-out process, including ringing up sales, bagging items, processing payments, and providing change. They are also responsible for counting the cash register drawer at the end of each shift, maintaining records, and reporting low stock. The cashier follows guidelines and works under the supervision of a manager. This role contributes to customer satisfaction and revenue growth.
CORE WORK ACTIVITIES
- Handle cash, credit or check transactions with customers.
- Scan items and collect payments.
- Make sure the pricing is correct.
- Provide change, receipts, refunds, and tickets.
- redeem stamps and coupons.
- Count money in cash drawers at the beginning and end of shifts to confirm that amounts are exact and appropriate change is available.
- Make referrals, cross-sell products, and introduce new ones.
- Resolve customer problems, advise them, and supply appropriate information.
- Carefully bag items.
- Greet clients upon arriving or exiting the establishment.
- Maintain a neat and tidy checkout area
- Keep transactional reports.
- Process returns and inspect products for damage.
- Answer client inquiries and contact a management if the answer does not resolve the issue.
- Bag, box, or wrap packages.
- Deal with consumers pleasantly to ensure their pleasure.
Quyền lợi được hưởng
- Days off/week: 2 days
- Competitive package| 13th salary month
- 30 days probation with full salary
- Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws)
- Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance
- National and international training courses
- Opportunity to develop career
Yêu cầu công việc
- College graduation or above.
- Fluent English skill in communication, confident and be able to work independently.
- Prefer candidates with experience in similar position.
- Basic skills in hospitality industry.
- Be hard-working, careful, flexible and responsible.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty TNHH Dịch vụ Di Vina thành lập vào cuối năm 2018 hoạt động trong lĩnh vực Dịch vụ Nhà hàng với nhiều thương hiệu. Trong đó nổi bật nhất là thương hiệu Dookki - Buffet lẩu Toppokki Hàn Quốc đầu tiên và lớn nhất tại Việt Nam cho đến thời điểm hiện tại.
Ngoài ra còn có các thương hiệu DalTable Restaurant &Pizza, DaBang Coffee, HanSang BBQ.
Đến thời điểm hiện tại, DI Vina có hơn 50 cửa hàng trải dài từ Nam ra Bắc với số lượng nhân viên hơn 800 người và công ty vẫn đang tiếp tục không ngừng mở rộng .
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2017
Mission
- Thương hiệu Dookki - Buffet lẩu Toppokki Hàn Quốc đầu tiên và lớn nhất tại Việt Nam.
Review Dịch Vụ Divina
Chính sách công ty khá ổn, senior luôn tận tình hướng dẫn và hỗ trợ, khá là thân thiện.