Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Xe đưa đón
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Check & Validate Customer PO/Orders with related Depts to enter SAP system.
Working with SAP Global team to fix issues related to PO/Orders.
Based on the confirmation from Shipment team, executing commercial Invoice and related documents.
Coordinate with Shipment Team to ensure invoicing weekly without fail.
Focus and responsible for smooth cooperation with all customers to cover their existing needs, suggest possible improvements in contract/invoice/data managements against system.
Following up the payment from end customer and resolving the pending with customer.
Book shipment costs in system and process payment in OIL book timely.
CMIDC Interim DC monthly to ensure the provision is completed before next month.
Report unit price / shipment / volume weekly/monthly.
For executing of the tasks listed in job content as well as other tasks based on manager’s requirements with maximum effort and on expected quality level.
Yêu Cầu Công Việc
Experienced in SAP/ERP systems, sales administration, order management.
Prefer candidates with Bachelor’s degree in Business Administration Management/Foreign trade/Logistics & Supply chain management/ Industrial System or Similar education.
Strong communication & commands of English.
Computing: Microsoft office (Words/Excel/PP file), SAP systems, Customs systems
Skills: teamwork, Problem-solving,
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.