CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Cập nhật 27/08/2024 19:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
[Aldo] Merchandise Assistant
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 21/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 23/07/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 1 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 119-127 Nguyễn Cơ Thạch, Quận 2, Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

Main Purpose:

  • Handling task related to Merchandise/Product Department.
  • Directly working with the Merchandise Manager and reporting to the Head of Department when necessary

Key Accountabilities:

Shipment

  • Provide import product information to the Logistics and Warehouse departments following import procedures.
  • Fully update the Master file information for COC - TPO on the Prism system before the goods arrive at the warehouse.
  • Update new product data for Aldo and share it with the Online team to list new products on the Website and Marketplace
  • Inform VM, Ops, and the store team of the detailed shipment information and delivery schedule.
  • Compile discrepancies in surplus or shortfall goods and handle Error Master files (if any) in ALDO shipments.
  • Execute and track payments for shipments according to the invoice due date

Internal Goods Transfer/Consolidation

  • Create transfer list base on product performance and brand strategy
  • Upload transfer list on system
  • Monitor delivery progress and coordinate with related parties (Logistics, carrier) to address arising issues (late delivery, lost goods, faulty goods).

Admin task

  • Process payment
  • Order Shopping bag and follow payment process with Vendor
  • Order product labels when stores lose them or when retail prices are adjusted
  • Manage the Credit notes when processing payments.

Others

  • Executive and follow other related tasks for the Product department as requested by Head of Department / Merchandise Manager.

Yêu cầu công việc

Education:

  • Bachelor's or Associate's degree.

Experience:

  • At least 1-2 years of relevant experience, preferably in retail

Work related skills:

  • Careful, meticulous, and quick learner.
  • Able to handle task under pressure
  • Proficient in office computer skills (Excel, Word, PowerPoint, Email, etc.).

Soft skills:

  • Good reading comprehension in English and able to write emails in English

Quyền lợi được hưởng

- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4

Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Bạn làm việc tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Click để đánh giá