CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Cập nhật 27/08/2024 19:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
Expert, Change Management (40000684)
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 18/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 12/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 7 - 8 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder supports change management activities (assessing change impact, defining performance's indicators, engaging stakeholders, developing communications plan, survey, tracking progress and reporting performance results).
  • The job holder manages communication activities, user support, content development on digital channels and supports users on the implementation of change/adoption.
  • The job holder supports the implementation organization of the Bank's culture and core values programs for the Human Resource Division

Key Accountabilities (1)
  • Change Management Support
  • Conduct change impact assessment and stakeholder analysis (for internal and external stakeholders).
  • Developed change management plans.
  • Engage and support stakeholders through change implementation.
  • Develop and implement communication plans and track progress.
  • Evaluate and report on performance results / efficiency of communication and transformation change implementation activities.
  • Support design, planning, pilot preparation and implementation of initiatives.
  • Prepare reports for discussions and updates on transformation initiatives.
  • Prepare requirement specifications from customer journeys and define needs

Key Accountabilities (2)
  • User Support và Communication Collaterals
  • Develop and manage user manuals / guidelines, materials, customer support scripts.
  • Partner with feature development teams to design and develop digital user experience, plan and develop useful, usable content including instructional text, error and confirmation messages.
  • Translate complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users to complete interactions smoothly and effectively.
  • Create and manage content on digital channels for new features.
  • Create, edit and manage content for communication campaigns.
  • Actively research, collect information, update new market trends to develop new content strategy.
  • Conduct surveys, collect, manage customer feedback, propose solutions to provide improved support to users.

Key Accountabilities (3)

Key Relationships - Direct Manager
Head, HR System Administration

Key Relationships - Direct Reports
None

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within the HR Division and relevant departments in the Bank.

Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services

Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise

  • More than 07 years of experience in the same field.
  • Demonstrated experience supporting change management strategies and plans
  • Superior writing, editing, and proofreading skills in English and Vietnamese languages
  • Experience planning for and developing useful and usable content
  • Experience supporting project management and organizational change projects
  • Demonstrated experience creating online/digital content and executing on content strategy within the interactive space
  • Demonstrated experience developing web/app content
  • Demonstrated experience translating complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users
  • Knowledgeable on digital technology

Qualifications

  • Bachelor's degree in Communication, Technology
  • Professional change certification in PROSCI / ADKAR will be advantageous
  • English proficiency requirements are pursuant to Techcombank's policy.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4

Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Bạn làm việc tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Click để đánh giá