CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Cập nhật 27/08/2024 19:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
Customer Services Officer - Chăm Sóc Khách Hàng
Thông tin cơ bản
Mức lương: 8 - 12 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 26/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 22/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Bảy

Chi tiết công việc

Mô tả công việc
1. Re-enrollment

- Responsible for re-enrollment monthly target

- Fill up classes with students to meet the minimum number of students in each class

- Do re-enroll and care call, Consult extra course at AEG

2. Course Administration

- Prepare and maintain class folders

- Manage class information/schedule: open, cancel, delay, start date, end date, term/final test, parents meeting Deliver product presentations

- Update parents/ students with course progress, input results

3. Customer Service

- Support with organizing events/ activities for students, Handle students’ requests/ complaints on a daily basis

- Prepare and do customer survey (via hard copy form and telesales)

- Check attendant Call absence, Visit class

4. Admin Tasks

- Update student list daily

- Manage enrollment document, Update and manage student information

- Check and follow up all requests till the end, Manage transfer fee/transfer class/save fee document

Yêu cầu ứng viên
- Graduated College/University in Economics, Business Administration Foreign Language or equivalent fields

- At least 1 year(s) of working experience in the equivalent positions

- Be able to work by shifts, Saturday & Sunday

- Strong customer service skills

- Good communication and persuasion skills

- Problem analytical and solving abilities

- Good at English

Quyền lợi
- Competitive basic salary + bonus

- Professional and holistic training

- Creative, supportive and competitive colleagues

- 12 days annual leave

- Discount on English courses for IELTS preparation at AEG Vietnam

- Discount for employee' children

- Other benefits: laptop, telephone, uniform, free employee parking

Working Locations:

AEG - 37B Pham Ngoc Thach Street, Vo Thi Sau Ward, District 3, HCMC

Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh: 37B Pham Ngoc Thach Street, Vo Thi Sau Ward, District 3, HCMC, Quận 3
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY TNHH DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN
CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
273B Tôn Đản, Phường 15, Quận 4

Công ty TNHH Times Cargo Logistic được thành lập năm 2010, có trụ sở chính tại Thành phố Hồ Chí Minh. Qua nhiều năm phát triển, chúng tôi đã trở thành một trong những nhà giao nhận vận tải hàng đầu, nhà cung cấp dịch vụ Logistics (SEA/LAND/AIR), hàng hóa DG, các dự án và đặc biệt là trong lĩnh vực Vận tải đa phương thức Quá cảnh Campuchia & Lào đến và đi trên toàn thế giới với hơn 180 nhân viên tại 7 văn phòng khác nhau.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Bạn làm việc tại CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

CÔNG TY DỊCH VỤ GIAO NHẬN HÀNG HÓA THỜI GIAN

Click để đánh giá