What You Will Do
- Acquire Websites Publishers and Application/Games Developers, pitch and close
- Consistently deliver individual/team targets every month
- Grow and expand revenue and relationship with existing partners
- Develop a strong understanding of the client’s business
- Provide our key stakeholders with excellent and timely services/technological advice
- Optimize, track and analyze our stakeholders' performance and make suggestions for better performance.
- Keep up to date with industry research figures
- Understand and comply with GCPP (Google Certified Publishing Partner) program policies and objectives
- Provide consultation to publishers on Google AdManager, Google AdSense, AdMob, Google Analytics, and Firebase
- Able to support other members in the team with sharing/training
- Work closely with other departments for development projects or initiatives projects and insight
- A recognized university degree.
- At least 3 years experience in Mobile Apps and/or Web Development/Digital Advertising industry
- Good command of English
- A keen desire to grow knowledge of how AdTech works behind the scenes
- Want to advance careers as a Business developer and Account Manager
- Able to work under pressure to hit targets consistently
- Have good connections with publishers/marketers/developers
- Experience in Online Advertising, Google Advertising products, Ad Networks is a plus
- An analytical mindset and methodical approach to working with data sets
- Detail-oriented, well-organized, with a good sense of responsibility
- Excellent interpersonal skills
- Independent, self-motivated, and a quick learner
- Competitive Salary
- Performance Review (2 times per year)
- Performance Bonus (1 time per year from 0.5-3 months salary amount)
- Annual Leave: 15 days and other leave types
- Private Health Insurance
- TGIF, monthly birthday, and other fun events
- MacBook to be provided
- Good chance to explore new trends in the digital market
- Opportunity to learn and work with the most advanced advertising technology platforms
- Work in professional, active, international and dynamic environment
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.