Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
In your role, you will support Digital Performance Manager in executing digital marketing activities. This role will focus on traffics, sales volumes on mobile apps & website.
Fucntion 1. Mobile Apps Marketing
- Develop and execute mobile app advertising campaigns to increase daily traffic and sales.
- Analyze customer behavior data to identify opportunities for campaign improvement.
- Proficient in using mobile attribution platforms (Appsflyer, GA4, Adjust, Apps Annie).
- Leverage martech tools to segment audiences and deliver personalized advertising and in-app experiences.
Function 2. SEO/ASO Organic Channel Marketing:
- Implement SEO/ASO strategies to increase website and app traffic, as well as drive transactions through organic channels.
- Manage website content to ensure SEO/ASO best practices are followed.
- Optimize e-commerce website for on-page and off-page SEO/ASO.
Function 3. Paid Ads:
- Manage paid advertising campaigns on top platforms (Google, Facebook, TikTok, ...).
- Collaborate with agencies and third-party partners to execute and optimize paid media campaigns.
- Monitor campaign performance, provide regular updates, and propose new strategies for improvement.
Function 4. Reporting:
- Track and analyze customer data, behavior, and media performance.
- Generate comprehensive reports and provide actionable insights to stakeholders.
Other administration tasks:
- Sourcing and managing agencies relating to digital Performance as (Video, Banner ads, ......)
- Processing administration tasks relating to Digital Performance (Contracts, Payment...)
- Getting assigned tasks from line managers.
Yêu Cầu Công Việc
Functional knowledge & experience:
- At least 02 years experience in digital performance marketing for e-commerce.
- Have experience with Mobile app, SEO and advertising platform.
- Good analysis skills
- Sales & Performance oriented
Education: BA in Marketing, Business Administration, Economics or related majors
Seniority: Proven work experience as a Omni- channel digital performance manager
Language: Good English
Office skills: Microsoft office in advance (Excel)
Attitude:
This job requires you to be dynamic and high-energy.
Efficiency
Good communication (listening, negotiation and presentation abilities)
Ability to work under pressure
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Trên 24
- Lương: Cạnh tranh
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.