Việc làm Điện Máy Aqua

Cập nhật 18/08/2024 10:17
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty TNHH Điện Máy Aqua Việt Nam
Digital Marketing Specialist
Điện Máy Aqua
35 việc làm 34 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 14 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 15/12/2023
Hạn nộp hồ sơ: 11/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Tân Bình

Chi tiết công việc

Position Summary:
We're seeking an experienced Digital Marketing Executive to join our dynamic PGI marketing team! In this role, you'll be in charge of planning, executing, and overseeing the company's digital marketing strategy.

If you've got some hands-on experience and a real love for all things audio and consumer electronics, that's a big plus!
Supervisory Responsibilities: Marketing Manager

Job Responsibilities:
• Manage digital eco-system (Paid/ Owned/ Earned) with daily optimization.
• Build Digital Marketing Plan by season/month based on Marketing Campaign, with a focus on social media, search/display marketing and online advertising.
• Work closely with in-house team (Sales, CS, Product, Brand Comm) to execute digital marketing plan.
• Using analytics to plan, execute and optimize, improve cost per results for paid advertising.
• Maintain and optimize the e-com website with updated information from related team.
• Maintain up-to-date knowledge of best practices and strategies in the management of online paid media.
• Collaborating with sales e-com team (Lazada, Shopee, Tik Tok, PGI Online Store) to run the monthly campaign.
• Collaborate with internal teams to create landing pages and optimize user experience.
• Measure and report performance of all marketing campaigns, and assess against goals (ROI and KPIs), providing monthly, weekly reports.
• Manage and monitor agencies and other vendor partners.

Requirement:
• Minimum 2 years’ experience in Retail and Market place.
• Competent in data analytics from Power BI, Google Analytics, Facebook Insight & E-comm data.
• Master in Digital and all key Digital metrics to drive O2O traffic.
• Demonstrable experience leading and managing SEO/SEM, marketing database, email, social media and/or display advertising campaigns.
• Highly creative with experience in identifying target audiences and devising digital campaigns that engage, inform and motivate.
• Experience in optimizing landing pages and user funnels.
• Experience with A/B and multivariate experiments.
• Solid knowledge of website analytics tools (e.g., Google Analytics, NetInsight, Omniture, WebTrends).
• Experience in setting up and optimizing Google Adwords campaigns.
• Strong interpersonal, communication & reporting skills.
• Up-to-date with the latest trends and best practices in online marketing and measurement. Know the online sales flow/pattern on many different Ecom Platform and Online website.

Benefits:
• Comprehensive benefits: Social insurance, Health insurance, Periodic health xamination
• Holiday entitlement: Saturday, Sunday/National Holidays & Annual Leave in accordance with the Labor Code.
• 13th month salary - 12 paid days off a year.
• Yearly company trip.
• Provide Laptop
• Exposure to strong mentorship and leadership examples.
• Development of knowledge and understanding of audio/tech industries with a great network of notable partners and industry experts.
• Be a valuable member of a close-knit, collaborative and dynamic team that encourages networking and self-development.
Working Place: D52 Str, Ward 12, Tan Binh Dist, HCMC
Khu vực
Báo cáo

Công ty TNHH Điện Máy Aqua Việt Nam
Điện Máy Aqua Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:

Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.

Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.

Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.

Những nghề phổ biến tại Điện Máy Aqua

Bạn làm việc tại Điện Máy Aqua? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Điện Máy Aqua

Điện Máy Aqua

Click để đánh giá