Chi tiết công việc
- Implement a strategic integrated marketing communications plan within the allocated budget.
- Manage and monitor communication channels to promote existing products and services.
- Develop advertising opportunities across online and offline channels.
- Follow the Group's social media guidelines and create a detailed content calendar.
- Manage marketing efforts across various platforms.
- Collaborate with the Digital Ads Executive to analyze and promote marketing initiatives.
- Coordinate with the media to maintain public interest and brand visibility.
- Stay updated on marketing trends and entertainment/nightlife trends through monthly research.
- Evaluate and prepare reports on the performance of marketing campaigns, including social media, website, ROI, and effectiveness.
- Conduct research and provide event recommendations for the establishments.
- Plan and execute regular activities and events.
- Evaluate and analyze the scale of events, including content, method, time, and budget.
- Monitor and track activities from event preparation to completion.
- Bachelor's Degree in Marketing or equivalent.
- At least 1 years of experience in marketing, service, or F&B industry, or a combination of education and experience.
- Genuine interest and knowledge in the F&B and Worldwide Nightlife Industry.
- Self-motivated, with a creative flair, an eye for detail, and the ability to handle multiple tasks.
- Proficient in digital marketing and social media.
- Adaptable to the circumstances and culture of the brand.
- Youthful, energetic, and open-minded.
- Creative mindset, always interested in new online content and multi-channel campaigns.
- Basic skills in Canva, Photoshop/Adobe Illustrator, Capcut, Meta Suite, and other content tools.
- Proficiency in Microsoft Office.
- Advanced English proficiency
Khai sinh tại đất nước “mặt trời mọc”, thương hiệu AQUA đã gắn liền với sứ mệnh nâng cao chất lượng sống của người dùng, qua nỗ lực cải tiến không ngừng để tạo ra những sản phẩm tinh tế nhất. Năm 1996, AQUA mang theo sứ mệnh đó đến Việt Nam với cái tên SANYO HA ASEAN - thương hiệu điện gia dụng uy tín số 1 được GFK bình chọn năm 2001. Đến nay, AQUA Việt Nam đã có mặt trong cuộc sống của hơn một nửa gia đình Việt với 15 triệu sản phẩm.
Năm 2011, tập đoàn Haier mua lại doanh nghiệp Sanyo, bao gồm trung tâm nghiên cứu và phát triển (R&D), nhà máy, công ty bán hàng, 7000 nhân viên, 1151 tài sản trí tuệ và thương hiệu AQUA - thương hiệu con của thương hiệu máy giặt Sanyo. Năm 2012, Haier chính thức ra mắt thương hiệu AQUA tại Nhật Bản. Từ năm 2014, AQUA có mặt tại Việt Nam, thay thế cái tên Sanyo và chính thức khởi đầu hành trình mang tên AQUA Việt Nam.
Năm 2015, trung tâm R&D của Haier Asia được xây dựng tại Nhật Bản, là một trong những trung tâm R&D lớn nhất trong số những công ty nước ngoài tại Nhật, với vốn đầu tư lên đến hơn 7 tỷ Yên. Tại đây, AQUA đã cho ra đời những sản phẩm tinh tế với công nghệ tiên tiến và chất lượng hàng đầu. Một trong những sản phẩm nổi bật chính là công nghệ giặt IoT được ra mắt tại Nhật Bản năm 2017, chỉ sau 2 năm thành lập trung tâm R&D. Sau đó, AQUA Laundromat nhanh chóng chiếm hơn 70% thị phần, và đến năm 2018, AQUA đã trở thành thương hiệu máy giặt thương mại số 1 tại thị trường Nhật Bản.