Responsibilities
To gather and elicit business requirements, collating and preparing data, performing analyses and making recommendations to assist the company / project(s) in developing business and improving operations.
- Perform requirements elicitation & analysis. Gather business and system requirements from clients.
- Assist Project Manager in project scoping, estimation & planning, and in managing project change requests.
- Effectively communicate and collaborate with a cross-functional development team. Work with the UX/UI team for design and screen mockups / wireframes.
- Write test scenarios for UAT. Support clients during the UAT phase.
- Serve as a liaison between stakeholders to ensure requirements are fully understood and are specified in detailed manner.
- Create system / feature requirements specifications, user story / backlog, business rules, and wireframe(s) for complex user stories.
- Develop documentation throughout the software development life cycle (SDLC).
Requirements
- Bachelor degree in IT / Computer Science or equivalent.
- At least 02 years of working experience in BA role (handling business requirements directly from business users). Excellent in written communication in English language.
- Knowledge of software development process, especially software requirement analysis.
- Experience in the process of testing and people training.
- Strong communication and interpersonal skills.
- Competent presentation and documentation skills.
- Good analytical and critical thinking.
- Growth mindset: embrace the challenge and learn.
- Willingness to listen, calm down, and patiently champion ideas to others.
Why you will love working here:
- Attractive remuneration package with multiple bonus schemes
- We have a fun, Silicon Valley style startup culture that values openness, fun and awesomeness.
- Attractive salary and annual salary reviews.
- Chances to become leaders of a startup culture.
- A fun, awesome working environment
- Proactive and international working environment.
- Exciting company activities.
Opportunities:
- Direct coaching from top management.
- Chances to work overseas based on the requests from clients.
- Chances to improve the technical skills during working with clients on new technology, exciting workshops and seminars.
Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế
Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.
Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.
Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.
Review DR.JOY VIỆT NAM
Quy trình phỏng vấn tốt
Công ty phúc lợi tốt, môi trường làm việc thoải mái
Tốt