Overview
- Salary: Up to 20M/ month (By agreement)
- Experience/Level: Junior
- Type: Fulltime
Job Description
- Research user behavior, habits and interviews, product experience flow, directly participate in the process of building user portraits, User Flow, Flowchart, Sitemap, and other techniques.
- Participate in researching, developing, designing UI/UX for the product's Website and Mobile Web according to requirements, based on User flow, Process flow, Sitemap and general Concept from the development team.
- Create wireframes, mockups, prototypes and detailed designs and improve designs from feedback.
- Design visual elements such as images, charts, infographics, advertising banners, etc. to support communication and marketing strategies.
- Develop designs for digital products such as websites, social networks.
- Collaborate with other departments to understand project requirements and user needs.
- Maintain and develop the company's brand image through innovative and updated designs.
- Research and update new design trends to help improve product design quality.
- Ensure that designs meet quality standards and meet the requirements of the Cyber Security industry.
Requirements
- Experience related to the position: 1-2 years of experience in interface and experience design for Website and Mobile app
- Education: Student/graduate. Priority is given to students majoring in Business Administration; major/experience: Marketing, Communications; Graphic Design;… or equivalent course certificates.
Competence
- Proficient in UI/UX design tools such as Adobe Suite and Figma.
- Deep understanding and expertise in researching and implementing UX Design.
- Understanding of the concepts of User flow, Task Flow, User Story, User Scenario to be able to convert requirements into business flows, task flows.
- Skilled in using related software tools to make Wireframe, Mockup, Prototype such as Adobe XD, Sketch, Balsamiq, Figma.
- Ability to observe keenly, analyze problems well, and proactively propose appropriate solutions.
- Creative, always updated with trends, techniques and good knowledge of aesthetics.
- Solid knowledge of Branding when implementing UI/UX.
- Advantageous in understanding HTML, CSS and JavaScript, having basic knowledge of languages.
Language
- English (basic level and above)
Specific skills
- Communication skills, clear presentation, working skills with members of the software project development team.
- Logical thinking, analytical skills, information synthesis.
- Teamwork skills, effective connection, professional attitude.
- Ability to be self-reliant, proactive and adaptable, responsible, positive energy.
- Willing to consult, find solutions and be patient in work, meticulous in the way of creating products. Careful to every detail, always aiming for more perfection.
Benefits
- Attractive salary, bonus based on ability and project, salary reviewed twice a year.
- Enjoy full benefits and rights as prescribed by Labor Law.
- Be trained and guided on the job by experienced experts in the field of business and technology.
- Open working conditions, where all employees are highly appreciated, treated fairly and trusted.
- Annual travel and teambuilding activities take place regularly.
- Participate in extracurricular activities, internal training.
- Opportunity to work with major partners.
- Clear promotion path.
- Annual leave: 12 days/year.
Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế
Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.
Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.
Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.
Review DR.JOY VIỆT NAM
Quy trình phỏng vấn tốt
Công ty phúc lợi tốt, môi trường làm việc thoải mái
Tốt