Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Xe đưa đón
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Develop Suppliers Quality & Performance Management Standard Operating Procedures (SOP) & Work Instructions (WI)
- Conduct Supply Market Intelligence & Strategic Sourcing
- Lead & Conduct Suppliers Qualification, Audit & Selection in coordination with Quality Assurance (QA), Engineering & Procurement Representatives
- Propose & Lead Continuous Improvement projects to help Suppliers improving their Overall Performance (Time, Cost & Quality) involving the necessary Internal & Suppliers Resources
- Lead periodic Suppliers Evaluations & Rating through KPI & Scorecards, Quality Performance Reporting & Analysis
- Assess Supply Base Risks, propose risks reduction solutions & plans, implement & monitor
- Propose & Lead Supply Base Improvement Initiatives
- Lead & Coordinate purchased Materials Substitutions Initiatives with dedicated cross-functional teams
- Regularly reports on own activities, initiatives, and on-going projects at any level
- Validate new Materials Samples together with Manufactuing, Engineering & Quality Control.
- Ensure with Procurement that the compliance with all RSC Quality Requirements is secured in Purchase Orders & Contracts
- Recommend Products & QC Continuous Improvements, if deemed necessary
- Take part in New Product Introduction (NPI) Process for the Suppliers Selection
- Formulate a Strategic Plan to improve Subcontractors Processes & Products Quality with Quality Engineering Team
- Mentor & Train Suppliers Quality & Performance Team members as well as other teams in Quality, Engineering, Procurement… Departments
- Where Compliance is an issue, report, find & eliminate root causes in agreement with Quality Director
- Other tasks as required by Management
Yêu Cầu Công Việc
- Education & Major: Degree in Engineering, Manufacturing or Quality Management preferred, or Business Management with relevant experience
- English Skills: excellent verbal, written communication & presentation abilities
- Extensive experience in a well-established Quality Assurance environment required
- Able to drive multiple tasks to completion within a fixed timeframe and in a pressured environment
- No. of years related work experience 5+ as a QC Manager
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế
Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.
Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.
Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.
Review DR.JOY VIỆT NAM
Quy trình phỏng vấn tốt
Công ty phúc lợi tốt, môi trường làm việc thoải mái
Tốt