Mô tả công việc
HR affairs:
Company; Union Trade reports; Insurance, etc.
Recruitment process, post job on recruiting channels, screen CV, contact candidates, arrange interviews, process paperworks, explain internal policy and related regulations for new employees come to
Administration:
- Manage and operate media channels such as website, social media...organize conferences, meetings, internal and external events, Company activities and so on.
- Arrange greeting customers, business trips, accommodation, transportation...
- Carry out payment for administrative expenses: electricity and water, office rental, management fee, cleaning fee, telephone & internet, etc.; draft service contracts and other related documents.
- Conduct relating reports in Chinese/English.
- Assist foreign leaders’ paperworks: visa, work permit, residences...
- Office building management: reception, tracking daily in/out guests, manage meeting rooms, welcome guests, security, public area hygene...
- Other tasks assigned by Manager
Yêu cầu công việc
Graduated University (Bachelors);
Good command of English and Chinese Mandarin 4 skills;
Good organizational and multi- tasking abilities;
Hard working, proactive and teamwork spirit;
Experience in shipping lines, logistics would be advantage;
Age from 22- 30 years old;
Good interpersonal and communication skills;
Maintain good grooming and manner in working environment
Quyền lợi
- Working hours from Monday – Friday – working time: 08:00AM to 05:00PM
- Salary can be negotiable
- Social insurance, health insurance, unemployment insurance as Vietnam Law regulation
- Lunch meals, parking, fitness facilities at company
- Annual health check and teambuilding
- Other benefits will be discussed during the interview
- 13th month salary
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-31 22:45:02
Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế
Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.
Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.
Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.
Review DR.JOY VIỆT NAM
Quy trình phỏng vấn tốt
Công ty phúc lợi tốt, môi trường làm việc thoải mái
Tốt