Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Job Details
Position: Chinese speaking - Executive (Front) / Global Business Division
Job Code: 112664
- Working location: Hoan Kiem District, Hanoi
- Monthly Salary: 10,000,000~20,000,000VND
Responsibility
1. Client Service:
- To review the renewal list for timely reminders to clients
- To offer renewal quotations and new quotations for new clients
- To request the Business Processing Team to issue policy, endorsement, issue Chinese policies, and send to clients
- To look for new clients, approach clients, sell insurance and take care of clients
- To conduct non-life insurance seminars for both current and potential clients (explain the cover of insurance policy and claim procedure)
- Create structure and manage paper, email files, and other documentation in accordance with agreed processes and procedures of Marketing Division.
- Co-ordinate efforts of all Departments/ Divisions and work as an intermediary on behalf of the Line Management(s).
- To organize risk management seminars for existing clients
- To execute a risk survey at the client’s site as the basis for offering a quotation
2. Outstanding/Unclear Premium:
- To update the status of outstanding premiums and follow up the overdue premiums to ensure collecting premiums fully and timely.
3. Business Administration:
- To report any unusual problems to direct management
- Monthly & quarterly Gross Written Premium analysis report, expenses analysis report, Data checking.
4. With concerned departments:
- To cooperate with Claims Divisions :
+ to settle the claim smoothly for customers in compliance with the company’s procedure;
+ to follow up on any pending claim cases;
+ to organize risk/claim management seminars, and risk surveys at the client’s site
- To coordinate with the Underwriting Division:
+ to work closely with the Underwriting Division for quotation and coverage;
+ to cooperate with the Loss Control Engineer to make a risk survey at the client’s site.
- To follow up with the Business Processing Division for operation matters;
- To coordinate with related Divisions for all related jobs or in close coordination with other departments for special events organized by the Company.
5. Others:
- To update the market trends directly influenced on Company’s business activities;
- To assist Line Management(s) in related reports, administrative tasks, and translation tasks as assigned ;
- To execute other office works as required by line management and the Company.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements
<Essential requirements>:
- Education: College Graduation, or Bachelor Degree major in marketing OR business management OR related fields
- Language:
+ English at Intermediate level up
+ Chinese at Business level ( HSK5 and above)
- Gender: any is acceptable
- Age from 23 - 30 years old
- Experiences: At least 1-2 years of working experience in any industry (experience in sales, sales support, customer service, or marketing positions is a big plus)
<Skills & Knowledge>:
- Strong marketing sense.
- Be able to clearly understand working procedures & flow charts.
- Well know all insurance products and be able to explain that to clients their coverage is a plus.
- Be highly aware of the requirements to be professional to provide high-quality service to clients
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: 22 - 30
- Lương: 10 Tr - 20 Tr VND
Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế
Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.
Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.
Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.
Review DR.JOY VIỆT NAM
Quy trình phỏng vấn tốt
Công ty phúc lợi tốt, môi trường làm việc thoải mái
Tốt