Mô tả công việc
Complete all tasks assigned by the line manager.
Gather, analyze, and translate business needs into user stories and acceptance criteria.
Supported the head of product development in controlling iSM Edtech projects.
Envision initial requirements and support creating initial project scope.
Participate in product prototyping, mock- up, wireframe, and GUI design.
Validate and verify implemented user stories based on acceptance criteria
Yêu cầu công việc
Moderate understanding of the education domain, and education information systems. software
Able Ability to create BA plan and support team members to work your working time according to the project schedule.
Having good presentation skills., critical thinking, design thinking, proactively update cutting- edge BA knowledge, and English communication is a plus.
Willing in professional development.
High commitment
Experience in the Edtech domain is a plus.
Bachelor&039;s degree or equivalent with a focus on computer science, information technology, systems development, or a related field.
In- depth experience with at least one prototyping tool (e.g.: MS Visio, Adobe XD, Figma, BPMN ...)
Have at least 3- 5 years of experience as a business analyst.
Honest, enthusiastic, dynamic, innovative, and confident.
Competent in MS Word, Excel, Project, PPT.
Quyền lợi
Participate in social insurance, health insurance, unemployment insurance, etc. in accordance with the labor law.
Working in the education industry, there are opportunities and environments to use and develop English
Career path, have the opportunity to move to a higher position in terms of work results.
Bonus on birthdays, holidays, Tet...
Laptop allowance
Work from home 3 days/month, additional days off in the employee&039;s birthday month.
Being trained and guided in professional skills (On- job training).
Year- end bonus according to the company&039;s business results
No uniform is required, comfortable, and flexible in choosing clothes.
Team building activities, company travel.
Working time: Full- time/ From Monday to Friday.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-16 23:25:03
Xây dựng hạ tầng thông tin liên lạc góp phần nâng cao hiệu quả, an toàn y tế
Dr.JOY là công ty tiên phong trong việc tạo ra cơ sở hạ tầng truyền thông trong ngành y tế nhằm nâng cao hiệu quả và an toàn cho số lượng lớn bệnh viện cũng như cơ sở y tế.
Được thành lập vào năm 2013 bởi Bác sĩ Hiroaki Ishimatsu sau nhiều năm làm việc tại bệnh viện. Ông cảm nhận sâu sắc về sự phức tạp và kém hiệu quả của việc hợp tác đa ngành nghề trong các cơ sở y tế và muốn tạo ra một "công cụ" giao tiếp có thể cộng tác dễ dàng hơn. Khi quá trình phát triển ngày càng phát triển, các vấn đề liên lạc không còn giới hạn ở các bệnh viện mà liên quan đến nhiều bên liên quan hơn trong lĩnh vực chăm sóc sức khỏe, nói cách khác, chúng tôi nhận ra sứ mệnh của mình là tạo ra cơ sở hạ tầng cho ngành chăm sóc sức khỏe để nâng cao hiệu quả và an toàn.
Là một phần trong quá trình phát triển kinh doanh của chúng tôi, kể từ tháng 2 năm 2020 Dr.JOY Việt Nam đã được ra mắt thành công với đội ngũ 30 thành viên tại Hà Nội. Đồng hành cùng sứ mệnh và giá trị của Dr.JOY Nhật Bản, Dr.JOY Việt Nam đặt mục tiêu xây dựng sản phẩm và dịch vụ cốt lõi của công ty - Ứng dụng Dr.JOY (chức năng bao gồm: SNS, Quản lý chấm công, Tìm kiếm tác dụng phụ, Sắp xếp cuộc hẹn) để trở thành một trong những người hỗ trợ tốt nhất cho các bên liên quan trong ngành y tế ở Nhật Bản và nước ngoài.
Review DR.JOY VIỆT NAM
Quy trình phỏng vấn tốt
Công ty phúc lợi tốt, môi trường làm việc thoải mái
Tốt